English

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

کشف محموله های قاچاق کالا به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله های قاچاق کالا به ارزش 75 میلیارد ریال و دستگیری 149نفر قاچاقچی طی پنج ماهه گذشته در قم خبر داد.

کشف محموله های قاچاق کالا به ارزش 75 میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، یکی از ماموریت های عمده و اساسی نیروی انتظامی را مبارزه بی امان با قاچاق کالا دانست و اظهارداشت: قاچاق کالا نقشی مستقیم در کاهش تولید و به هم ریختگی اقتصاد کشور داشته بر این اساس ناجا در تلاش است فعالیت های گسترده و موثری را با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط داشته باشد.

وی گفت: در پنج ماهه گذشته با تلاش مأموران پلیس آگاهی و اداره مبارزه با قاچاق کالا استان قم از نظر حجمی حدود 100درصد کشفیات کالای قاچاق افزایش داشته است.

سردار کاظم مجتبایی افزود: سال گذشته کشفیات قاچاق 6.2 میلیارد تومان بوده و امسال در 5 ماهه نخست سال 7.5 میلیارد تومان یعنی حدود 12.5 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت از قاچاقچیان حدود 100 دستگاه خودرو سبک و سنگین کشف شده و 149 نفر دستگیر که نسبت به سال گذشته افزایش 30درصدی را نشان می دهد.

مجتبایی ضمن تاکید بر تمرکز بیش از پیش بر سرشاخه های اصلی قاچاق کالا و هماهنگی و هم آوردی موثرتر با استان های مجاور و استان های مبدا قاچاق برای مقابله با این پدیده شوم، اهتمام به این امر را در سامان بخشی به اقتصاد کشور و همچنین کمک به اقتصاد مقامتی مهم ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در سال جاری بیشترین سهم کشفیات در قم مربوط به لوازم خودرو و سیگارت بوده است، از تلاش و زحمات دستگاه های مرتبط مانند اداره کل مبارزه با قاچاق استان، گمرک، دستگاه قضائی و همچنین ستاد اموال تملیکی استان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه