English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد:

نصب نخستین مجموعه بازی‌های تور و طناب استاندارد کشور در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نصب نخستین سری مجموعه بازی‌های تور و طناب استاندارد کشور در قم با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد.

نصب نخستین مجموعه بازی‌های تور و طناب استاندارد کشور در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار موج از قم با اشاره به برنامه سازمان پارک‌ها برای نصب سری‌های مجموعه بازی تور و طناب در شهر قم اظهار کرد: هفت سری مجموعه ورزشی بازی تور و طناب، نخستین سری مجموعه‌های استاندارد کشور در ایران است که در شهر قم نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه بازی‌های سطح شهر بیشتر برای کودکان چهار تا ۱۴ سال است گفت: با این وجود حتی نوجوانان تا ۱۷ سال نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

پیام جوادیان با بیان اینکه برای خرید مجموعه بازی صخره نوردی تور و طناب به منظور استفاده افراد ۱۴ سال به بالا، مذاکراتی انجام و شرکت سازنده موظف به تولید این مجموعه بازی‌ها با شرایط استاندارد شده است افزود: در این راستا هفت مجموعه بازی با کفپوش آن، با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان با شکل جدید و منحصر به فرد خریداری شد که مورد استقبال زیاد این رده سنی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های بازی تور و طناب توسط شرکت‌های متعددی ارائه می‌شود اما هیچ کدام هنوز نتوانسته‌اند استانداردهای لازم را اخذ کنند گفت: با این اقدام استفاده از وسایل بازی کودکان توسط بزرگسالان و استهلاک آن کاهش و سطح ایمنی برای سایر استفاده کنندگان افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه