English

تقدیر شهردار قم از حضور حماسه‌ساز ملت در راهپیمایی روز قدس

شهردار قم با صدور پیامی از حضور حماسه‌ساز ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

تقدیر شهردار قم از حضور حماسه‌ساز ملت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سقائیان‌نژاد با صدور پیامی حضور ملت ایران در راهیپمایی روز قدس را حماسه‌ساز دانست و از این حضور باشکوه تقدیر کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور باشکوه، انقلابی و دشمن‌شکن ملت بصیر، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر نشان‌دهنده جمع پرشور حامیان مظلومان و مستضعفان جهان برای نابودی مستکبرین و زورگویان عالم بود.

ملت روزه‌دار ایران در سرتاسر کشور و مسلمانان سرتاسر دنیا در این روز که یادگار ارزشمند پیر سفرکرده انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است، به دشمن نشان داد که حس انسان‌دوستی و تنفر از ظلم و ظالم هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت و مسلمانان جهان همواره تا ریشه شکن شدن جمع مستکبران عالم بالاخص رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی و ایادی کفر، از پا نخواهند نشست.

امروز تنها این فلسطین نیست که از توطئه مستکبران و به دست مزدوران زیر بار ظلم قرار گرفته، بلکه ایادی استکبار در یمن و سوریه و عراق و بحرین و دیگر کشورهای اسلامی روز به روز در حال خون‌ریزی و زورگویی هستند و این حرکت نمادین و دشمن‌شکن در روز جهانی قدس برای آزادی نه تنها قدس شریف بلکه برای نجات تمام مظلومان و مستضعفان جهان است.

مردم شریف، بصیر، ولایت‌مدار و حق‌خواه قم مقدس نیز در این روز سرنوشت‌ساز و مهم، بار دیگر حماسه‌ای شگفت آفریدند و با دهان روزه، با حضور پرشور در صحنه دست یاری مظلومان جهان را بی‌پاسخ باقی نگذاشتند.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور حماسه‌ساز، انقلابی و پرشور ملت همیشه آگاه ایران اسلامی و قم مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادی تمام مظلومان و مستضعفان جهان خصوصا مردم بی‌پناه فلسطین، یمن، بحرین و دیگر کشورهای زیرسلطه استکبار را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه