English

حماس:

روز قدس تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در دلهاست

حماس در دومین بیانیه خود به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این روز تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجد‌الاقصی و فلسطین در دلها و وجدان کل امت است و علیرغم تمام درگیری‌های فعلی، قدس فراموش نخواهد شد.

روز قدس تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در دلهاست

به گزارش خبرگزاری موج، جنبش حماس بیانیه‌ دیگری به مناسبت روز جهانی قدس صادر و در آن بر حمایت از فلسطین و قدس تأکید کرد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه تاکید کرد که امت با وجود تمامی توطئه‌ها و تلاش‌ها برای تغییر حافظه و ایجاد تفرقه میان آن و نیز غارت ثروت‌های این امت، قدس را از یاد نبرده و نخواهد برد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه قدس و مسجدالاقصی و فلسطین در دل ها و وجدان کل امت است و امت با وجود توطئه های زیاد و تلاش ها برای تغییر حافظه، ایجاد تفرقه و غارت ثروت های آن، قدس را فراموش نکرده و نخواهد کرد و زمان احیای وحدت و قدرت آن در میان نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی به منظور آزاد سازی قدس نزدیک است و آزادی این شهر وظیفه ای بر گردن امت و مسئولیتی همگانی است.

لذا، از همه اقشار امت می خواهیم که به یاری فلسطین و ملت مبارز آن بشتابند و زمینه تقویت پایداری آن در سرزمین خود و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین به منظور کسب آمادگی برای نبرد عزت و کرامت و آزاد سازی فلسطین از چنگال اشغالگران را فراهم سازند.

جنبش حماس و ملت فلسطین و مقاومت پیروزمند آن و نیز تمامی آزاد اندیشان امت، صف مستحکمی پشت گزینه مقاومت تشکیل داده‌اند و با وجود تمامی هزینه‌ها، به این راه برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات خود ادامه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه