English

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم:

امنیت آوری پلیس، مرهون تمسک به قرآن کریم است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امنیت آوری پلیس، مرهون تمسک به قرآن کریم است.

امنیت آوری پلیس، مرهون تمسک به قرآن کریم است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به نقش و کارکرد نیروی انتظامی در تامین امنیت و ایجاد فضای امن و آرام در جامعه، تمسک به قرآن کریم را در حصول این امر مهم ارزیابی و دفاع از مظلومین را خواسته قرآن کریم دانست.

وی داشتن روحیه معنوی، ایمان و تقوا را از شاخصه های برجسته کار در نیروی انتظامی برشمرد و با بیان اینکه فردی که می خواهد امنیت آور باشد طبق آیه شریفه  الا بذکر الله تطمئن القلوب که با یاد خدا دل ها آرام می گیرد باید خود فردی امین و به آرامش رسیده باشد، تاکید کرد: امنیت آوری پلیس، مرهون تمسک به قرآن کریم است.

حجت الاسلام سید حسین موجانی  سپس به آیه شریفه"نحن نزلنا الذکر و نحن له حافظون" که خداوند فرمود ما خود قرآن را نازل کرده و نگهبان و حافظ آن خواهیم بود، اشاره کرد و افزود:ایمان و تقوا در انس با قرآن کریم متبلور خواهد شد.

وی با اشاره به آیه ی 49 سوره ی مبارکه بقره که خداوند می فرماید قرآن را آیاتی است روشن و در سینه های اهل دانش جای دارد، تصریح کرد:هیچ علمی بالاتر از علم به قرآن کریم نیست.

حجت الاسلام موجانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های فرماندهی انتظامی استان قم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان در ستاد فرماندهی و کلیه ی پلیس های تخصصی، کلانتری ها و منازل سازمانی از ساعت 0700 الی 0800 با حضور اساتید درون و برون سازمانی قرآن کریم جلسات انس با قرآن شامل سه بخش تلاوت روزانه، آموزش قواعد روخوانی و روان خوانی و تفسیر قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی افزود:در این راستا از اساتید حوزه ی علمیه، حرم مطهر و سازمان تبلیغات اسلامی استان در جهت نشر قرآن کریم، انس همکاران با قرآن، آموزش های قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در سطح یگان ها استفاده شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ستاد این فرماندهی نیز همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان با حضور دو نفر از اساتید قرائت، برنامه جز خوانی برگزار و پس از بیان مباحث آموزشی در پایان همکاران از سخنرانی اساتید برجسته حوزه علمیه بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه