English

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قم مطرح کرد:

پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه در یکسال گذشته

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قم گفت: طی سال گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون تومان وام قرض الحسنه و سه میلیارد و 500 میلیون تومان وام اشتغال پرداخت شده است.

پرداخت 6 میلیارد و 500 میلیون تومان وام قرض الحسنه در یکسال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قم با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق در مرداد ماه سال 95 مجوز فعالیت از بانک مرکزی گرفت و در همان ماه نیز شعبه در استان قم افتتاح شد.

وی عنوان داشت: وظیفه اصلی این صندوق برقراری سنت قرض الحسنه و همچنین بانکداری اسلامی است تا بتواند آن را عملیاتی و اجرایی کند.

ابوالقاسم علیپور گفت: تمامی تسهیلاتی که پرداخت می شود بدون سود تاخیر و به صورت قرض الحسنه است که از این طریق خدمات رسانی می شود.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قم در خصوص مبالغ وام های پرداختی گفت: مبلغ وام ها از یک تا 10 میلیون تومان است که در کمک هزینه ازدواج، بدهی و درمان و.... وام کارگشایی پرداخت می شود.

وی افزود: همچنین یک نوع وام نیز از یک میلیون تومان تا 30 میلیون تومان است که مربوط به اشتغال، توانمندسازی و... است که پرداخت می شود.

علیپور با اشاره به انواع سپرده گذاری ها گفت: یک نوع سپرده به این صورت است که هر فردی می تواند وجهی را به صورت قرض الحسنه در صندوق گذاشته که کاملا در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه خواهد بود.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قم ادامه داد: همچنین یک نوع دیگر نیز هر خیری می تواند در صندوق سپرده گذاری کرده و افرادی را برای دریافت تسهیلات معرفی کند که از این طریق بتوانیم تسهیلاتی را به مددجویان پرداخت کنیم.

علیپور ادامه داد: طی سال گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون تومان وام قرض الحسنه و سه میلیارد و 500 میلیون تومان وام اشتغال پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین طی سال گذشته 3 هزار و 500 وام قرض الحسنه و 2 هزار وام خود اشتغالی پرداخت شده و در حال حاضر 18 هزار پرونده وام جاری در قم داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه