English

وزیر دفاع در همایش ۱۱هزار نفری جانبازان استان قم:

جانبازان و ایثارگران ارزنده ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند

وزیر دفاع در همایش 11هزار نفری جانبازان استان قم گفت: اسلام، ولایت ، ملت ایستاده بر پای آرمانها و ایثارگران از جان گذشته و خونهای پاک شهدا عوامل تولید قدرت در میهمن اسلامی هستند.

جانبازان و ایثارگران ارزنده ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سردار دهقان با حضور در مصلای قدس قم در همایش جانبازان که با حضور استاندارقم، مدیرکل بنیاد استان و جانبازان استان برگزار شد افزود: جامعه اسلامی در سایه حاکمیت اسلام و تحت رهبری ولایت فقیه و با حضور ملتی ایثارگر در همه عرصه ها جایگاه ممتاز در سطح بین المللی برخوردار است ، دلیل دشمنی مستمر و مداوم دشمنان ، پایبندی این ملت به ارزشها و پیوند آن با نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: چگونه ملتی مثل ما در چشم ملت ها با عظمت شناخته شده است، بجای اینکه اثر پذیر باشدبر معادلات منطقه ای و جهانی اثر گذار است، الگو تمام عیار مردم سالاری دینی است و به رغم همه تهدیدات و توطئه ها دشمنان ایستادگی نموده،  پاسخ این پرسش با واژگان مقدس همراه است نمادهای آن را در همین شهر علم و جهاد ، شهر خون و قیام قم می توان دید، نام شهدا بر همه جا می درخشد ، جانبازان و آزادگان اینها سرمایه های ملی هستند و عزت و عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت همین خونها و ایثارگریها محقق گردیده است.

دهقان تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران ارزنده ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند، سمبل عینی ایثار و شهادت و اسناد تمام عیار روحیه مقاومت و صبر انقلاب در درون جامعه هستند اینها هستند که ارزشها و آرمانهای ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را بر سر دست گرفتند و مروج فرهنگ ایثارگری شدند .

وزیر دفاع بیان داشت: جانبازان پرچم و اسناد سلامت ، صحت و حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و مستندات قاطع و تمام عیار حقانیت ملت و نشانه ها و اسوه های صبر و مقاومت در برابر همه سختی ها هستند ، صابرینی که با وجود مجروحیت بعد از جنگ و محرومیت از سلامتی جسم و نقص عضو استوار ایستاده اند و هنور در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان ثابت قدم هستند.

سردار دهقان تصریح کرد: تصور اینکه یک جانباز30 سال بی بهره از عناصر حرکتی باشد و با مقاومت این سختی را پذیرفته باشد و بدون شکوه در حفظ عزت اسلام تلاش نموده و با گام های استوار و نیت سترگ و آرمان قوی در جامعه اثر گذار باشد. اینها با بهای مادی قابل مقایسه نیست، هیچ چیز این ایثار را جبران نمی کند تنها مرجع شناخت این ایثار و جبران آن خداوند است که وعده بهشت را به ایشان می دهد.

وی اظهار داشت: حافظان فرهنگ ایثار و شهادت با ایمان راسخ و اعتقاد به نصرت الهی و پذیرش اینکه جهاد در راه خدا حیات ابدی و عزت ابدی است، با فدا کردن جان در راه خدا و برای حفظ ارزشها و عزت و استقلال کشور عامل اقتدار نظام اسلامی هستند.

وزیر دفاع تاکید کرد: با وجود چنین ملتی دشمنان در طول سالها با همه امکانات رسانه ای، حقوقی، تجهیزات و با همه توطئه ها در برابر این ملت شکست خورده است، امروز تنها ملتی که سربلند و استوار د ربرابر استکبار با تمام توان ایستاده ملت عزتمند ایران اسلامی است. این انقلاب با ولایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ملتی آگاه و ایثارگر در برابر دنیای سلطه ایستاده و در برابر هیچ تهدیدی به زانو در نیامده است.س

سردار دهقان گفت: ملتی ایران اسلامی ثابت کرده مرز جغرافیایی محدود کننده انجام رسالت الهی نیست ،نشان داده اگر ملتی برای مقابله با استکبار و علیه تجاوز و دسیسه دشمنان اسلام بایستد در کنار ملتهای ستم دیده است، این ملت با وجود همه محدودیت ها توانسته با حضور متخصصین زبده در بسیاری از عرصه ها از جمله عرصه های دفاعی بدون اتکا و وابستگی نیازها را تامین نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه