English

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد؛

رهبر معظم انقلاب همواره پیگیر رفع مشکل آب قم بوده اند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به رفع مشکل آب قم گفت: با عنایت خداوند و پیگیری‌ها و رهنمودهای ایشان پروژه سنگین انتقال آب به قم به سرانجام رسید.

رهبر معظم انقلاب همواره پیگیر رفع مشکل آب قم بوده اند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملکا در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم خدمت در شهر مقدس قم را خدمت به اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: حضور در شهر مقدس قم از نعمت‌های الهی است که خداوند نصیب کارگزاران این شهر کرده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم اظهار داشت: علما و مراجع عظام همواره از گذشته تا کنون نسبت به ترقی و تعالی این شهر اهتمام ویژه داشته‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه امام خمینی(ره) تأکیدات زیادی نسبت به رسیدگی به قم داشتند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز اهتمام خاصی به شهر قم داشته و دارند و به ویژه در خصوص افزایش سطح بهداشت و درمان و تأمین آب این شهر همواره پیگیری‌های لازم را داشته‌اند.

وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به تأمین آب قم خاطرنشان کرد: با عنایت خداوند و پیگیری‌ها و رهنمودهای ایشان پروژه سنگین انتقال آب به قم به سرانجام رسید و خداوند این نعمت را نصیب مردم قم کرد.

ملکا همچنین با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به رفع مشکلات قم، به مسئولان این شهر به ویژه مدیران صنعت آب و برق توصیه کرد از این فرصت به منظور رفع مشکلات شهر استفاده کنند و اگر مشکلی هم باشد رهبر معظم انقلاب حمایت خود را خواهند داشت.

وی ضمن اینکه از مدیران صنعت آب و برق خواست تا رعایت حال مردم به ویژه ضعفا و نیازمندان را داشته باشند، گفت: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد در مواجهه با مردم به گونه‌ای برخورد کنید که رضایتمندی آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف درست آب در جامعه ابراز داشت: نهادینه کردن فرهنگ درست آب در جامعه نیاز به کار فرهنگی دارد و باید از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: انصاف نیست آبی که با صرف هزینه سنگین و از راه دور به شهر قم می‌رسد به آسانی اسراف شود و به هدر رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه