English

هواشناسی اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اعلام هشدار سطح نارنجی شماره ۶۸ از تشدید سامانه بارشی و سرد در بیشتر مناطق این استان خبر داد. زمان شروع این سامانه اوایل وقت شنبه (۱۶ دی) اعلام شده است.

هواشناسی اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، بارش باران گاهی شدید ، بارش برف به‌ویژه در شهرستان‌های مشگین‌شهر ، سرعین ، نیر و خلخال ، کولاک برف در مناطق کوهستانی و کاهش محسوس دمای هوا از جمله رخدادی‌های این سامانه جوی در استان خواهد بود.

منطقه اثر این سامانه جوی مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل و اثر مخاطره هم اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی به دلیل لغزندگی و بارش برف ، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی به‌دلیل مه و کولاک برف و وقوع یخبندان به‌ویژه از شنبه شب تا صبح یکشنبه پیش‌بینی شده است.

مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری ، مجهز کردن خودروها به وسایل زمستانی به‌ویژه در گردنه‌های برفگیر ، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی ، پرهیز از فعالیت‌های عمرانی ، کنترل دمایی سالن‌های مرغداری ، دامداری و گلخانه‌ها و آمادگی راهداری جهت برفروبی در گردنه‌ها و نقاط سردسیر استان تاکید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه