English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

میز خدمت برای سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان دایر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی، برنامه میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود.

میز خدمت برای سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان دایر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار محترم در خصوص تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان، اظهار داشت: با تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و برنامه میز خدمت هفتگی این شرکت با حضور کلیه معاونین و مدیران در روزهای چهارشنبه هرهفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود تا موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

وی از پذیرش و ملاقات با کلیه مراجعین در ساعات اداری به صورت همه روزه در حوزه مدیریت این شرکت خبر داد و تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور مراجعین، درج شماره تماس مدیرعامل در سطح ساختمان و معرفی جانشین برای تمامی حوزه‌ها بوده است تا سرمایه‌گذاران بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای به بیان مشکلات خود اقدام کنند و خللی در روند رسیدگی به درخواست‌های آنان ایجاد نشود.

علایی از دیگر مزایای برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی را کاهش بروکراسی‌های اداری برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی مسئولان تلاش خواهیم کرد تا بسترهای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده‌، شاهد حضور سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژه‌ای به واحدهای صنعتی و مقوله تولید داشته باشیم و نیاز است تا از سرمایه گذاران حمایت جدی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه