English

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل:

پرداخت بیش از ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فضای کسب و کار در استان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: از شروع سالجاری تا کنون بیش از 711 میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای ضروری و معیشت افراد جامعه توسط صندوق کارآفرینی امید اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت بیش  از 711 میلیارد ریال  تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فضای کسب و کار در استان
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، طهماسب فرهنگ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با اشاره به عملکرد صندوق استان اردبیل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در سال جاری با ۱۴ دستگاه دولتی از جمله میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور بانوان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی تفاهمنامه منعقد کرده است.

وی افزود : این صندوق با حمایت از ایجاد کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی و موضوع اشتغال در سطح استان در 8 ماه سالجاری توانسته است با پرداخت 412 فقره تسهیلات برای  422 نفر از متقاضیان اشتغال فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند.

فرهنگ خاطر نشان کرد: این تسهیلات در بخشهای اقتصادی کشاورزی به مبلغ 287 میلیارد ریال، صنعت به مبلغ 354 میلیارد ریال، خدمات به مبلغ 137 میلیارد ریال و ضروری و معیشت به مبلغ 30 میلیارد ریال  پرداخت شده و طرحهای اقتصادی و اشتغالزا در سطح استان به اجرا رسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به‌عنوان بانک عامل نهضت احیای طرح های اقتصادی معرفی شده است افزود: از جمله اهداف این نهضت احیای بنگاه های اقتصادی نیمه تمام و راکد در راستای رونق اشتغال، تولید، توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیر صندوق استان افزود: صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال روستایی، روستاهای دارای پتانسیل تولیدی، خدماتی و گردشگری را شناسایی و در جهت توانمندسازی و کمک به رونق تولید محصولات روستایی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستائیان و احیای طرحهای اولویت دار تسهیلات حمایتی از محل اعتبارات ابلاغی پرداخت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه