English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

ضرورت ایجاد کلینیک کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید

هاشم علایی کاهش بروکراسی‌ اداری را یکی از ضرورت‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و گفت: کلینیک کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی، یکی از ظرفیت‌های این شرکت برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحدهای راکد است. در این کلینیک مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی احصا و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنها پیشنهاد می‌شود.

ضرورت ایجاد کلینیک کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طی چند سال اخیر، بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل منعقد شده است.

هاشم علایی با بیان اینکه شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به‌عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود، افزود: ۳۰۰ واحد بهره‌بردار با بیش از ۸ هزار نفر اشتغال در این شهرک فعال است.

وی با اشاره به فعالیت دوباره واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: امسال راه‌اندازی دوباره ۲۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در این استان هدف‌گذاری و از این تعداد زمینه فعالیت دوباره ۱۳ واحد تولیدی با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر فراهم شد.

علایی کاهش بروکراسی‌ اداری را یکی از ضرورت‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و گفت: کلینیک کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی، یکی از ظرفیت‌های این شرکت برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحدهای راکد است و در این کلینیک مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی احصا و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنها پیشنهاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این کلینیک با هدف عارضه‌یابی، بهبود عملکرد و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال در استان تشکیل شد و سال گذشته با پایش واحدهای تولیدی ۲۴ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

وی از آماده‌سازی و آسفالت‌ریزی خیابان‌های‌ شهرک صنعتی ۲ اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فرسودگی و مستهلک شدن برخی از خیابان‌های شهرک صنعتی۲ اردبیل، طرح آماده‌سازی و آسفالت ۷ خیابان این شهرک با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی آغاز شده است.

علایی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های شدید مالی، این میزان اعتبار از سوی دولت برای بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی ۲ اردبیل با هدف توسعه زیرساختی توأم با رونق تولید و اشتغال تخصیص یافته است.

وی ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی را در توسعه، آماده‌سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های اولیه، شهرک‌های صنعتی به‌عنوان اولین و بهترین مکان ممکن برای حضور و جذب سرمایه‌گذاران در استان به‌شمار می‌رود و این شرکت از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت‌ها و حمایت از واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه