English

نوید کرامتی خبر داد:

اردبیل میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

دبیر هیئت انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ بوکسور در مسابقات کیک بوکسینگ کشوری در اردبیل رقابت می‌کنند.

اردبیل میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نوید کرامتی ، دبیر هیات انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: در مسابقات کشوری نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود ۳۰۰ ورزشکار شرکت دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اردبیل توانسته در چندین سال گذشته میزبانی شایسته خود را در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی به اثبات برساند، گفت: مسابقات کشوری نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ به میزبانی اردبیل از امروز در سالن رضازاده بخش آقایان در تمامی رده‌های سنی اعزامی مسابقات جهانی ژاپن آغاز شده که ۳۰۰ نفر ورزشکار از ۲۰ استان مختلف کشور در این مسابقه حضور دارند.

دبیر هیئت انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل می گوید: از آنجایی که رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است، امنیت سالن و ورزشگاه با استفاده از نیروی انتظامی تأمین و زمینه حضور زنان تماشاگر در مسابقات نیز مهیا شد تا خانواده‌های ورزشکاران نیز بتوانند برای تشویق و روحیه دادن به ورزشکاران در سالن حضور یابند.

کرامتی با اشاره به همکاری اداره تربیت بدنی و فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: در رابطه با اسکان ورزشکاران مشکلاتی داشتیم که طی هماهنگی با آموزش و پرورش خوابگاهی را در اختیار ما قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۰ نفر ورزشکار در رده‌ها و وزن‌های مختلف از استان اردبیل نیز در این مسابقه شرکت دارند، گفت: همیشه ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات برگزار شده در رشته‌های متنوع رزمی توانسته‌اند جایگاه‌های برتری را به خود اختصاص دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه