English

سید شاهین اسمعیلی خبر داد:

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های استان اردبیل

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های استان اردبیل خبر داد.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید شاهین اسمعیلی ، فرمانده مرزبانی استان اردبیل توجه به مناطق محروم و مرزی را یادآور شد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حربه اعتیاد تلاش می‌کنند تا به حیثیت جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کنند که در این زمینه با انتشار اخبار و دامن زدن به برخی شایعات سعی دارند تا در مناطق مرزی مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

به گفته وی، نقاط مرزی در هر شهرستان استان با ویژگی‌ها و برجستگی‌های خاص وجود دارد  و کمیته فرهنگی و اجتماعی مبارزه با مواد مخدر باید برای این مناطق مرزی و محروم برنامه‌های آگاه‌سازی و پیشگیرانه را مد نظر قرار دهد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل عملکرد یک سال گذشته مرزبانی را در کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر یادآور شد و گفت: در مجموع بیش از یک تن انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی در مناطق مرزی کشف و ضبط شده و با قاچاقچیان نیز برخورد جدی و قانونی انجام شده است.

اسمعیلی اختلاف قیمت تهیه مواد مخدر را در داخل و خارج از کشور یادآور شد و گفت: مرزبانان غیور با هوشیاری تمام در مناطق مرزی سعی می‌کنند تا جلوی ترانزیت محموله‌های مواد افیونی را گرفته و اجازه ورود و خروج آن را ندهند.

وی می گوید: اشرافیت ما حتی به قاچاقچیان آن سوی مرز نیز بسیار زیاد است و این در سایه تعاملی است که با کشور همسایه در مبارزه با سوداگران مرگ داریم.

اسمعیلی به تبعات سنگین قاچاق مواد مخدر نظیر مصادره اموال و شناسایی دارایی قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما هم اکنون در مناطق مرزی بیشترین اشرافیت کار را داریم و سعی ما بر این است تا با همراهی مرزداران مبارزه جدی را با سوداگران مرگ داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه