English

رامین صادقی خبر داد:

بازرسی بیش از ۲۴ هزار مورد واحد صنفی تولیدی و توزیعی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بیش از 24 هزار و 288 مورد واحد صنفی اعم از تولیدی و توزیعی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

بازرسی بیش از 24 هزار مورد واحد صنفی تولیدی و توزیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت تمامی نیروی های سازمان، بسیج اصناف، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان جهادکشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل حراست، طرح مردمی سازی یارانه از هجدهم اردیبهشت ماه سالجاری تا سوم خرداد در مدت زمان 16 روز بیش از 24 هزارو 288 مورد واحد صنفی اعم از تولیدی و توزیعی مورد بازرسی قرار گرفته که در جریان این بازرسی ها 643 مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش 99 میلیارد و 946 میلیون و910 هزار و 465 ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شده است .

وی می گوید: این طرح نظارتی ویژه، روزانه بصورت میانگین با حضور 188 نفر در قالب 94 تیم بازرسی در جهت مدیریت ، کنترل و تنظیم بازار در سطح عرضه بر واحدهای تولیدی، توزیعی نظارت می کنند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح مردمی سازی یارانه در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: اجرای این طرح، به نفع اقتصاد ملی است و وظیفه همه ما تبیین درست و واقعی طرح و اجرای دقیق آن است، لذا همه باید کمک کنیم تا طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها به نحو شایسته ای به نتیجه برسد.

صادقی در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار مراتب  را بصورت حضوری و یا تلفنی با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه