English

معروف خسروی:

راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان خلخال مسدود شده است

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: بارش برف سنگین راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان خلخال را مسدود کرده است.

راه ارتباطی 70 روستای شهرستان خلخال مسدود شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، معروف خسروی ، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از راه‌های کوهستانی منطقه به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است گفت: محور‌های اصلی و فرعی با تلاش راهداران نمک پاشی و بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: به علت بارش برف، کولاک و یخبندان هم اکنون تردد در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه الماس فقط به کمک زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای خلخال گفت: در حال حاضر به استثنای راه ارتباطی خلخال به پونل که توسط مرکز مدیریت راه‌های کشور به علت سقوط بهمن مسدود اعلام شده سایر راه‌های بین شهری این شهرستان باز و تردد خوردو‌ها با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت موارد ایمنی زمستانی در آن‌ها جریان دارد.

خسروی با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی ۷۰ روستای خلخال  از تلاش راهداران برای برفروبی و بازگشایی راه‌های مسدود خبر داد.

وی از کمک و امداد رسانی به سرنشینان خودرو‌های زمین گیر شده در برف و کولاک جاده خلخال خبر داد و بیان کرد: تاکنون هیچ گونه حادثه ناشی از توقف و گرفتاری مسافران گزارش نشده است.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای خلخال با اشاره به ادامه بارندگی برف و تشدید کولاک اظهار کرد: از مردم درخواست می‌کنیم با توجه به هشدار‌های هواشناسی و تداوم بارش برف تا روز شنبه، تجهیزات زمستانی را هنگام رانندگی به همراه داشته و از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

سید جواد یحیی زاده، سرپرست فرمانداری خلخال نیز که در جریان امدادرسانی به خودرو‌های در راه مانده در مسیر خلخال به اسالم حضور داشت با تقدیر از مجموعه تلاشگران در محور‌های ارتباطی این شهرستان از جمله راهداران، ماموران پلیس راه و امدادگران جمعیت هلال احمر، علت گرفتاری سرنشینان خودر‌وها در میان برف وکولاک این جاده را استفاده نکردن به موقع از زنجیر چرخ و ناآشنایی رانندگان غیر بومی به رانندگی در مسیر‌های کوهستانی اعلام کرد.

غلامرضا گلمرادی، رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: امروز با قطع بارندگی برف و صاف شدن آسمان شاهد کاهش قابل توجه دمای هوا تا ۱۵ درجه زیر صفر خواهیم بود و پدیده یخبندان در منطقه حاکم خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه