English

اخرین اخبار از اپدیت اخر ای او اس ۱۵ برای ایفون ۱۳ پرومکس

می‌دانیم که اپل در ماه ژوئن ۲۰۲۱ آخرین نسخه سیستم‌عامل iOS خود را با نسخه ۱۵ معرفی کرده و ۲۰ سپتامبر همان سال هم آن را منتشر کرد.

اخرین اخبار از اپدیت اخر ای او اس ۱۵ برای ایفون ۱۳ پرومکس

به گزارش خبرگزاری موج، می‌دانیم که اپل در ماه ژوئن ۲۰۲۱ آخرین نسخه سیستم‌عامل iOS خود را با نسخه ۱۵ معرفی کرده و ۲۰ سپتامبر همان سال هم آن را منتشر کرد. این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی برای آیفون ۱۳ بوده است و کاربران توانستند که تماس‌های فیس تایم را بهینه‌تر برقرار کرده و ابزارهایی هم برای کاهش حواس پرتی داشته باشند. شما در این نسخه می‌توانید اعلان‌های جدید را دریافت کرده و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را نیز برای محافظت بهتر از داده‌های خود داشته باشید. سافاری مجددا طراحی شده و سیستم آب و هوایی بهتری را در کنار قابلیت‌های جدید Apple Maps می‌توانید داشته باشید.

کافی است که قیمت آیفون 13 اقساطی را از بازرگانی سیب جویا شده و مراتب خرید را دنبال کنید. قیمت آیفون 13 پرو مکس در تمامی مدل‌ها و تمامی رنگ‌ها در سایت قابل ارائه است و هر چه سریع‌تر می‌توانید مراتب خرید اقساطی آن را دنبال کنید. فراموش نکنید که محصولات دیگر این کمپانی هم در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید لیست قیمت اپل واچ و آیپد را مانند مک بوک‌ها جویا شده و یک خرید ایده‌آل و حساب شده را تجربه کنید. سیستم اعلان‌ها در iOS 15 دوباره طراحی شده است و می‌توانید عکس‌های مخاطبین را برای بزرگ‌تر کرده و به عنوان آواتار از آن‌ها حتی در برنامه‌ها نیز استفاده کنید.

قابلیت فوکوس

فوکوس هم یک قابلیت جدید است که می‌توانید اعلان‌ها و برنامه‌ها را براساس آن‌چیزی که خودتان می‌خواهید، در زمان معینی فیلترسازی کنید. وقتی که فوکوس را بر اساس خواست خود تنظیم کنید، اعلان دیگر به جز زمان تعیین شده، به شما نمایش داده نمی‌شوند. وضعیت آن‌ها را خودتان می‌توانید مدیریت کرده و به‌طور مثال، تنها نیم ساعت قبل از خواب که قصد چک کردن همه چیز را دارید، اجازه دهید که اعلان‌ها به شما نمایش داده شوند. فوکوس برای موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد و این شما هستید که تعیین می‌کنید چه زمانی قابل استفاده باشند. می‌توانید ساعات کاری یا خوابیدن برای رخت خواب را جزو همین موارد کرده و اجازه ندهید که کسی مزاحم خواب شما شود.

می‌توانید لیست قیمت اپل واچ را در سایت بازرگانی سیب بررسی کرده و از هوشمندی این دستگاه‌ها همراه با قابلیت فوکوس هم استفاده کنید. هنگامی که یک فوکوس روی آیفون ۱۳ تنظیم می‌شود، به‌طور خودکار روی سایر دستگاه‌ها هم اعمال خواهد شد و به راحتی می‌توانید در اپل واچ خود هم از چنین قابلیتی استفاده کنید. سافاری هم طراحی کاملا جدیدی پیدا کرده است و اکنون می‌توانید دسترسی به کنترل‌ها را با یک دست انجام دهید می‌توانید هم‌اکنون تمرکز بیشتری روی محتوای صفحات وب داشته باشید. نوار تب جدید و فشرده‌ای هم اضافه شده است که در پایین صفحه به‌صورت شناور قرار دارد تا کاربران بتوانند به راحتی بین تب‌ها حرکت کنند.

قابلیت‌های جالب سافاری

قابلیت‌های جالب سافاری

شما با برنامه سافاری می‌توانید از Tab Groups استفاده کرده و تب‌ها را ذخیره کنید و در زمان‌های دلخواه، به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین یک صفحه شروع قابل تنظیم هم وجود دارد که برنامه‌های وب را برای اولین‌بار می‌توانید می‌توانید روی آن تنظیم کرده و هر بار که برنامه را اجرا می‌کنید، آن‌ها را داشته باشید. اپلیکیشن Maps اکنون نمای سه بعدی جدیدی را در شهرها با جزئیات بهبود یافته به همراه دارد و می‌توانید ساختمان‌ها، گذرگاه‌ها و مسیرهای دوچرخه سواری را در کنار المان‌های دیگر داشته باشید. تجربه رانندگی در شهر به آن اضافه شده است و می‌توانید ویژگی‌های حمل و نقل بهبود یافته هم داشته باشید.

می‌توانید خطوط دلخواه را پین کرده و اعلان‌هایی هم برای پیاده شدن و مسیرهای پیاده‌روی AR داشته باشید. سیستم‌عامل iOS ایزوله سازی صدا و صدای فضایی را به تماس‌های فیس تایم اضافه کرده است و صداها آن‌طور به نظر می‌رسند که انگار از موقعیت‌های مختلف قابل شنیدن هستند. فیس تایم از حالت پرتره هم پشتیبانی می‌کند و یک نمای شبکه‌ای جدید برای دیدن فیس‌های بیشتر به‌طور همزمان هم خواهید داشت. قابلیت SharePlay را هم داریم که به تازگی به این سیستم‌عامل اضافه شده است و می‌توانید در طول تماس‌های فیس تایم، فیلم و سریال و موزیک را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

کاربران همچنین می‌توانند لینک‌های قابل اشتراک گذاری را برای تماس‌های برنامه‌ریزی شده به فیس تایم اضافه کنند و این موارد روی اندروید و ویندوز هم اجرا می‌شود.

نوتیفیکیشن‌های جدید

iOS 15 هم اکنون از یک سری نوتیفیکیشن‌های کاملا جدید هم استفاده می‌کند. شما به راحتی با بررسی قیمت آیفون 13 اقساطی می‌توانید مدل‌های مختلف آن را خریداری کرده و چنین امکانی را تجربه کنید. اعلان‌ها اکنون عکس‌های مخاطبین را برای افراد به‌صورت بزرگ‌تر نمایش می‌دهند و برنامه‌ها نیز هم‌اکنون بهتر می‌توانند آن را شناسایی کنند. می‌توانید با بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس و خریداری آن، یک خلاصه اعلان شخصی هم ایجاد کرده و اعلان‌های غیر فوری را به‌صورت یکجا و زمان مناسبی مانند صبح یا عصر دریافت کنید. اعلان‌ها از طریق سیستم هوشمند به سمع و نظر شما خواهند رسید.

خرید از بازرگانی سیب

خرید از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب شرایط لازم را برای خرید اقساطی آیفون ۱۳ فراهم کرده است. شما می‌توانید قیمت آیفون 13 اقساطی را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف جویا شده و گزینه مناسب با بودجه و سلیقه خودتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید. علاوه بر امکان خرید نقدی، می‌توانید خرید اقساطی را نیز دنبال کرده و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل و سپس پرداخت اقساطی ۳ الی ۱۲ ماهه مابقی آن، استرس را کاملا از خود دور کنید. می‌توانید لیست قیمت اپل واچ را نیز بررسی کرده و در کنار آیفون ۱۳ یک محصول شگرف و مکمل را نیز خریدار کنید.

قیمت آیفون 13 پرو مکس در نسخه ۱ ترابایتی را می‌توانید از سایت بازرگانی سیب با سایت‌های مقایسه کرده و یک خرید مقرون به صرفه و بهتر را تجربه کنید. محصولات دیگری مانند آیپد و مک بوک در مدل‌های مختلف نیز در سایت موجود شده است و به همین شیوه مشابه می‌توانید خرید اقساطی این محصولات را نیز از سایت دنبال کنید. بازرگانی سیب از تجربیات خود در این زمینه استفاده کرده و خرید اقساطی را با سرعت عالی و تنها در عرض ۴۵ دقیقه برای شما فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه