English

خرید بلیط فیلم های سینمایی در ۱۴۰۱ از سینماتیکت

در سال های اخیر با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان، تولید کنندگان آثار سینمایی مجبور شدند تولید آثار سینمایی را متوقف سازند.

خرید بلیط فیلم های سینمایی در 1401 از سینماتیکت

به گزارش خبرگزاری موج، در سال های اخیر با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان، تولید کنندگان آثار سینمایی مجبور شدند تولید آثار سینمایی را متوقف سازند. البته تولیدکنندگان آثار سینمایی در کشور ما نیز با این مشکل بزرگ روبرو شدند و نتوانستند آثاری را که در دست تولید بود به سرانجام رسانند. البته با کاهش مبتلایان کرونا، ادامه روند تولید آثار سینمایی بار دیگر از سر گرفته شد. البته مشکل بعدی که تولیدکنندگان با آن روبرو شدند تعطیلی سینما های تهران و تمامی استان ها بود. به همین خاطر برخی از آنها، مجبور به اکران آنلاین آثار تولیدی شان شدند.

خرید بلیط فیلم های سینمایی در 1401 از سینماتیکت

با اینکه  تماشای فیلم در سینما لذت دیگری دارد؛ اما ارکان خانگی آن نیز آنچنان هم بی لذت نیست. پس از پشت سر گذاشتن موج های عظیم بیماری کرونا بار دیگر سینما ها در تمامی استان ها باز شد، البته با رعایت پروتکل های بهداشتی! پس از باز شدن سینما ها مردم برای تماشای فیلم های مورد علاقه شان استقبال خوبی را نشان دادند و صنعت سینما بار دیگر به رونق قبلی خود بازگشت. در سال 1400 و 1401 فیلم های سینمایی فوق العاده هیجان انگیز، خنده دار، اجتماعی و... اکران و منتشر شد و علاقه مندان به تماشا این آثار از طریق سایت های معتبر نسبت به خرید بلیط اقدام کردند.

از دیگر وقایع هیجان انگیز در سال های اخیر، تماشای فیلم های تولید شده برای جشنواره فجر بود. فیلم هایی مثل فیلم شادروان، سگ بند، خورشید، شنای پروانه، درخت گردو، روز صفر، پوست، خروج، تومان، من می ترسم، خون شد و... . علاقه مندان به تماشای این دسته از آثار می توانستند از سینماتیکت، بلیط شرکت در این جشنواره را تهیه نمایند. در سال 1401 نیز این رویه ادامه دارد و فیلم های سینمایی تولید شده است که شما عزیزان می توانید به راحتی از این سایت معتبر برای تماشای فیلم مورد علاقه تان در سینما های محل زندگی تان، بلیط تهیه  نمایید. در ادامه به بررسی فیلم های سینمایی که اکران و منتشر شده اند و طرفداران زیادی دارند، می پردازیم.

فیلم های سینمایی 1401

با باز شدن سینما ها، بار دیگر آثار سینمایی تولید شده جان دوباره ای گرفتند. علاقه مندان به تماشای فیلم در سینما دیگر می توانند با خیالی راحت به سینما بروند و فیلم مورد علاقه شان را تماشا کنند. فیلم هایی که در سال 1401 اکران شده است، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته، به صورتی که توانسته رکورد خرید بلیط را جابجا کند. در این بخش به بررسی فیلم های اکران شده در سال 1401 می پردازیم.

فیلم سینمایی سگ بند

یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی که در سال 1401 اکران شده است، فیلم سگ بند می باشد.. این فیلم سرتاسر خنده به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی می باشد و محصول سال 1398 است. این فیلم آخرین بازی سیروس گرجستانی در سینما می باشد که برای سی و هشتمین دوره جشنواره فجر آماده شده بود. نام این فیلم سینمایی بر گرفته از یکی از فنون کشتی پهلوانی است و مدت زمان پخش آن 90 دقیقه می باشد.

برای خرید بلیت فیلم سگ بند و تماشای این فیلم در سینما ها می توانید از طریق سایت معتبر سینماتیکت اقدام به خرید آن نمایید. فیلم سگ بند در ژانر های کمدی و اجتماعی منتشر شده که با بازی هنرمندانی چون امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، نازنین بیاتی، سیروس گرجستانی، علی تقی پور، ناهید مسلمی، بهاره کیان افشار، سعید امیر سلیمانی، عزت اله مهرآوران، میرطاهر مظلومی، امین فصیح، سیامک صفری و... می باشد. خلاصه داستان این فیلم بیان می دارد که هیچ گاه گول اسم و ظاهر آدم ها را نباید خورد؛ چرا که ارتش هیتلر با آن همه عظمتش، نامش نازی بود.

سگ بند

فیلم سینمایی شادروان

یکی دیگر از فیلم های اکران شده در سینما ها، فیلم شادروان می باشد. این فیلم به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی عباس نادران می باشد که با استقبال علاقه مندان به فیلم های کمدی روبرو شده است. این فیلم نقاط مثبت زیادی دارد که شامل موقعیت اولیه جذاب است که به خوبی می تواند مخاطبان را درگیر کند. فیلم سینمایی شادروان در ژانر های خانوادگی و کمدی منتشر شده و محصول سال 1400  می باشد.

این فیلم سینمایی به کارگردانی یک کارگردان جوان 41 ساله ای می باشد که دومین اثر سینمایی خود را تولید و اکران کرده است. با این وجود که این فیلم سینمایی در اسفند ماه سال 1400 اکران شده است، توانسته در اکران نوروزی به عنوان سومین فیلم پر فروش، فروشی نزدیک به 2 میلیارد و پانصد میلیون را تجربه نماید. البته فیلم های سینمایی دیگری مثل فیلم مرد بازنده نیز در سال جاری اکران شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. بازیگرانی که در فیلم سینمایی شادروان نقش آفرینی کرده اند شامل سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رضا رویگری، بهرام ابراهیمی، رویا تیموریان و.... می باشند.

داستان فیلم سینمایی شادروان درباره خانواده ای است که پس از فوت پدرشان، دردسر های زیادی برای شان به وجود می آید. این خانواده در حاشیه شهر زندگی  می کنند و درآمد شان از فروش سبزی است.

فیلم سینمایی مرد بازنده

یکی دیگر از فیلم های سینمایی که با استقبال خوب علاقه مندان به سینما روبرو شد، فیلم سینمایی مرد بازنده می باشد. این فیلم به کارگردانی حسین مهدویان و محصول سال 1400 می باشد. فیلمنامه این فیلم توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان بوده است. شهر های تهران و مازندران از مکان های تصویر برداری این فیلم بوده اند. البته فیلم سینمایی مرد بازنده در چهلمین جشنواره فجر نیز به نمایش درآمد و توانست نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه های ویژه بصری و بهترین موسیقی متن نیز بشود.

بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند شامل جواد عزتی، رعنا آزادی ور، امیر دژاکام، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، شبنم قربانی، سجاد بابایی، منوچهر علی پور، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی و... بوده اند. داستان فیلم سینمایی مرد بازنده درباره مردی به نام احمد خسروی است که با وجود گیر و داری که در زندگی شخصی اش وجود دارد، درگیر پرونده ای راز آلود می شود این پرونده موجب می شود که نگرانی ها و شک هایی را در احمد به وجود آورد و زندگی اش را تحت تاثیر آن قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه