English

رئیس سازمان ثبت اسناد خبر داد:

صدور سند مالکیت ۲۶۶۱ واحد صنعتی در استان تهران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران خبر داد.

صدور سند مالکیت ۲۶۶۱ واحد صنعتی در استان تهران
به گزارش خبرگزاری موج

​، حسن بابایی در نشست مشترک با فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه حمایت از رشد تولید و رونق اقتصاد با صدور اسناد تک برگی واحدهای صنعتی از سال گذشته تاکنون از اولویت‌های این سازمان بوده است، گفت: به همت مجموعه ثبت استان تهران، در ۴۵ روز کاری، ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی از اراضی شهرک‌های صنعتی دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد در استان تهران معادل ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار در اسفند سال گذشته صادر و تحویل شد.

وی ادامه داد: این اقدام جهادی باید توسط مدیران سایر استان‌ها الگوبرداری شود و در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت زیرا صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ادامه داد: با هدف گذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بنا است که ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند واحدهای صنعتی در چهار هزار و ۶۲۰ هکتار در سه ماهه اول سال جدید نیز صادر شود.

فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این اقدام جهادی سازمان ثبت را در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی قابل تقدیر خواند و بر افزایش تعاملات مشترک در سال جاری نیز تاکید کرد.

در حاشیه نشست مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری و سرپرست مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت نیز توضیحاتی در زمینه ثبت برند و ثبت علائم تجاری و تسهیل در امور مربوطه ارائه کردند و توافقاتی حاصل شد.

تشکیل کارگروه مشترک متشکل از معاونین هر دو ارگان با هدف رفع موانع صدور اسناد تک برگ واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، رسیدگی به مشکلات صدور اسناد تفکیکی شهرک صنعتی سپید رود رشت در استان گیلان، انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین دو ارگان از نکات مهم ذکر شده در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه