English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تهدید با سلاح سرد جرمی در حد محاربه و مجازات آن سنگین است

رئیس پلیس پایتخت امروز در حاشیه بازسازی صحنه جرم زورگیر در محدوده بزرگراه صدر، با خبرنگاران گفت: سارقان بزرگراه صدر، مجازاتی در حد محاربه در انتظارشان خواهد بود.

تهدید با سلاح سرد جرمی در حد محاربه و مجازات آن سنگین است
به گزارش خبرگزاری موج

​، صبح امروز سردار محمدیان، با حضور در جمع خبرنگارانی که در بازسازی صحنه جرم بزرگراه صدر حضور داشتند، ضمن تشکر از شهروندی که در هنگام وقوع حادثه موفق به تصویربرداری شده و آن را در اختیار پلیس قرار داده بود، گفت: پلیس از همکاری این شهروند سپاسگزار است و امیدواریم این همکاری میان شهروندان و پلیس ادامه داشته باشد.

این مقام انتظامی در تشریح جزئیات ماجرا، گفت: هنگامی که پلیس از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 در جریان ماجرا قرار گرفت بلافاصله اقدامات شناسایی متهمان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در نهایت کمتر از 24 ساعت این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان این پرونده در یکی از شهرهای شمالی کشور، گفت: متهمان از ترس شناسایی شدن به شهری دیگر متواری شده و در مخفیگاهی پنهان شده بودند و هیچ نوع ارتباطی با دنیای بیرون نداشتند اما تیزهوشی و تلاش کارآگاهان به ناکامی آنها در فرار و اختفا منجر شد.

سردار محمدیان تصریح کرد: این نوع از سرقت ها که با تهدید سلاح همراه است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

وی افزود: دستگاه قضائی با توجه به نوع سرقت، اشد مجزات را برای متهمان در نظر خواهد گرفت و امیدواریم درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد و بدانند که دیر یا زود در دستان عدالت گرفتار خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر توسط متهمین پرونده

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که مردم باید به پلیس اطمینان و همکاری داشته باشند، اظهار داشت: شهروندان باید با تیزهوشی و هوش اجتماعی فرصت را از سارقان بگیرند و از مواردی مانند قفل کودک خودرو استفاده شود چرا که می تواند از وقوع بسیاری حوادث مشابه این حادثه جلوگیری کند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: اولین مدعی کشف این جرم دادستانی است و اعلام شده که به پرونده در اسرع وقت رسیدگی می شود.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به شنیده شدن صدای تیراندازی در محل حادثه، گفت: صدای تیراندازی توسط ماموری که در ماموریت نبوده اما بلافاصله متوجه سرقت می شود، رخ داده است اما باید گفت که متهمان نیز مسلح بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه