English

صدور رأی پرونده «کینگ‌مانی» با الزام به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طولانی مدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

صدور رأی پرونده «کینگ‌مانی» با الزام به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در پرونده کثیرالشاکی موسوم به « کینگ‌ مانی » مبادرت به صدور رأی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رأی صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی اضافه کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی مهر با اشاره به قطعیت رأی دادگاه نسبت به متهمان یاد شده گفت: پرونده سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

 

بیشتر بخوانید:

بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با «کینگ مانی»

کینگ مانی همچنان قربانی می گیرد!؟ دلایل تاخیر در رسیدگی به تخلفات رمز ارزها چیست؟

یکی از متهمان پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» بازداشت شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه