English

وزیر بهداشت:

مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی جامعه است

وزیر بهداشت، مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان را، یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی و شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه دانست.

مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج

، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت  در پیامی به مناسبت روز دندانپزشک نوشت: عدالت و تعالی نظام سلامت در گرو ایفای نقش شایسته همه ارکان و دست اندرکاران آن است.

بیست و سوم فروردین روز دندانپزشک، فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند دندانپزشکان گرانقدری است که در راه ارتقای سلامت دهان و دندان و اهدای لبخند پرمهر و پرنشاط به مردم کشورمان می‌کوشند. دندانپزشکانی که با اتکا به دانش، مسئولیت شناسی و اخلاق حرفه‌ای خود همواره به ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه یاری می‌رسانند و دسترسی هم میهنانمان به خدمات سلامت دهان و دندان را تسهیل می‌کنند.

دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی، نقشی بی بدیل در ارتقا سلامت جامعه ایفا می‌کنند؛ به ویژه آنکه حفظ سلامت دهان و دندان، می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های دیگر پیشگیری کند و بر اثر مقابله مؤثر با بیماری‌های دهان و دندان، یکی از مؤلفه‌های کیفیت زندگی که شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه است، محقق می‌گردد.

اینجانب با تجلیل از منزلت والا و خدمات ماندگار دندانپزشکان ارجمند کشور، روز دندانپزشک را به همه همکاران پرتلاش این عرصه صمیمانه تبریک می گویم و مزید توفیقاتشان را در خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه