English

سخنگوی قوه قضائیه به اصغر جهانگیر رسید

طی حکمی از سوی محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

سخنگوی قوه قضائیه به اصغر جهانگیر رسید
به گزارش خبرگزاری موج

،  اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با حفظ سمت به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

در متن حکم رئیس قوه قضاییه آمده است: نظر به توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در مناصب مختلف قضایی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سخنگوی قوه قضائیه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همدلی همکاران در انجام امر خطیر اطلاع‌رسانی و برقراری تعامل مناسب میان جامعه و دستگاه قضایی و پاسخگویی به افکار عمومی موفق و موید باشید. 

جهانگیر دانش آموخته رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. علاوه بر تخصص در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی، در رشته مدیریت استراتژیک نیز در مقطع PHD تحصیل کرده و دارای دکترای مدیریت استراتژیک و استادیار دانشگاه است. 

از جمله فعالیت‌های علمی دکتر جهانگیر علاوه بر شرکت در کنفرانس‌ها و داشتن تالیفات علمی، استاد داور و راهنما و استاد مشاور ده‌ها رساله در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی و استاد مدعو دانشگاه‌های تهران از جمله علوم قضایی خدمات اداری در مقطع کارشناسی، خوارزمی در مقطع کارشناسی، شهید مطهری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه عالی دفاع ملی در مقاطع دکتری از سال ۷۹ تاکنون بوده است. 

از مهم‌ترین سوابق قضایی اجرایی وی می‌توان به قاضی دیوان عالی کشور، سرپرستی دادسرای کارکنان دولت، مشاور رئیس قوه قضاییه، ریاست دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه، ریاست سازمان زندان‌ها و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه