English

وزیر علوم:

سلامت آزمون‌ها به افزایش سرمایه اجتماعی منجر می‌شود

وزیرعلوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سلامت و برگزاری مطلوب آزمون‌ها به افزایش سرمایه اجتماعی منجر می‌شود و ایراد خدشه به آزمون‌ها به اعتماد عمومی آسیب وارد می‌کند.

سلامت آزمون‌ها به افزایش سرمایه اجتماعی منجر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه با حضور در سازمان سنجش آموزش کشور در مشکین‌دشت کرج از واحدهای اداری، اجرایی و فنی این سازمان بازدید کرد.

وزیر علوم پس از بازدید از بخش‌های مختلف سازمان سنجش، در دیدار با مدیران و کارمندان سازمان سنجش آموزش کشور با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: وظیفه سازمان سنجش آموزش کشور، حاکمیتی است و بخش قابل توجهی از عدالت آموزشی را در کشور محقق می‌سازد. این سازمان با انجام وظایف به صورت شایسته، مسئولانه و طبق برنامه تدوین شده با برگزاری آزمون‌های ملی و بین‌المللی در امنیت و سلامت کامل، باعث افزایش اعتماد عمومی به نظام آموزشی کشور و حاکمیت می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اهمیت سلامت و امنیت آزمون سراسری تأکید کرد و گفت: سلامت و برگزاری مطلوب آزمون‌ها به افزایش سرمایه اجتماعی منجر می‌شود و ایراد خدشه به آزمون‌ها به اعتماد عمومی آسیب وارد می‌کند لذا برای امنیت آزمون‌ها باید با دقت کافی پیشگیری را در اولویت قرار داد و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این جهت باید نقش مهم خود را ایفا کنند.

در پایان این نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تعدادی از مدیران سازمان با اهدای لوح تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه