English

۲۰ استان کشور، امروز باد و بارانی هستند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری بارش باران و وزش باد در ۲۰ استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

 ۲۰ استان کشور، امروز باد و بارانی هستند
به گزارش خبرگزاری موج

​، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه در استان‌های آذربایجان غربی و ایلام و چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه در لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، البرز، کرمانشاه، ایلام، کردستان، قزوین، مرکزی، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، چهارمحال و بختیاری، غرب و ارتفاعات مازندران، نیمه‌شمالی تهران و شمال و شرق خوزستان بارندگی شدید، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت آب و هوایی پنج‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه در اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، ارتفاعات در استان‌های تهران، البرز و شمال سمنان و جمعه ۲۴ فروردین‌ماه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی رخ خواهد داد.

از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین تا جمعه ۲۴ فروردین با فعالیت سامانه بارشی آسمان بسیاری از نقاط کشور نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان و در مناطق مستعد بارش تگرگ موردانتظار است.

آسمان تهران امروز ۲۱ فروردین کمی ابری و همراه با وزش باد است. از بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه ۲۲ فروردین نیمه‌ابری و وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد در تهران پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه