English

۲۵ کیلو حشیش از زن و شوهر مواد فروش کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: یک زوج قاچاقچی دستگیر شدند که از متهمان در پوشش باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی به تهران می کردند که دستگیر و از خودروی آنان 25کیلو حشیش کشف شد.

 25 کیلو حشیش از زن و شوهر مواد فروش کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران از سرگرفته شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد یک زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر هستند؛ضمن مراجعه به استان های شرقی کشور مبادرت به تهیه و انتقال مواد مخدر به پایتخت می کنند.

باباپور دامه داد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد از چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران سرانجام بامداد روز گذشته درحالیکه زوج جوان در اتوبان قم به تهران در حال حرکت بودند در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی آن اقدام و 25کیلو حشیش کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه