English

رئیس سازمان نوسازی مدارس:

خیرین سنگ تمام گذاشتند و همواره یاور بودند

رئیس سازمان نوسازی مدارس تصریح کرد: در امر مدرسه سازی طی این سال‌ها خیرین گرانقدر سنگ تمام گذاشتند و همواره یار و یاور و در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور بوده اند.

خیرین سنگ تمام گذاشتند و همواره یاور بودند
به گزارش خبرگزاری موج

، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان با حضور در ضیافت افطار دانش آموزان مجتمع آموزشی استثنایی شهید اتقایی در جنوب تهران اظهار داشت: استعدادهایی که در یکایک این دانش آموزان نهفته و امروز از بالقوه به بالفعل در مدرسه به نمایش درآمده است همه از لطف و محبت خداوند متعال و اهمیت مدرسه در تربیت دانش آموز است.

وی افزود: شاید یک ویژگی یا یک بعد از ابعاد ظاهری در این عزیزان به ظاهر دچار نقص باشد ولی خداوند استعداد و انرژی و آگاهی دیگری در سایر ابعاد به این عزیزان هدیه کرده که بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اذعان داشت: وفق تکلیف سند تحول بر خود وظیفه می‌دانیم تا متناسب با تمامی کودکان و آینده سازان، به خصوص دانش آموزان استثنایی همچون سایر فراگیران تعلیم و تربیت وقت و انرژی مضاعف گذاشته و شرایط و فضای آموزشی و پرورشی مناسب و استاندارد را برای این دسته از فراگیران فراهم نمائیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم با بیان اینکه مدرسه اولین زیرساخت و بن مایه‌ی تربیت است، ابراز داشت: در امر مدرسه سازی طی این سال‌ها خیرین گرانقدر سنگ تمام گذاشتند و همواره یار و یاور و در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور بوده اند.

خان محمدی خاطر نشان کرد: از همه مردم به ویژه خیرین نیک اندیش انتظار می‌رود در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است؛ جهش بزرگی را در عرصه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی به ویژه در ساخت مجتمع‌های آموزشی برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه شاهد باشیم.

گفتنی است این ضیافت با میزبانی و اجرای دانش آموزان استثنایی مجتمع آموزشی شهید اتقایی کیانشهر برگزار شد و دانش آموزان قبل از مراسم افطار در گروه‌های مختلف به اجرای شاهنامه خوانی و نقالی، گروه سرود نابینایان و ناشنوایان، دکلمه خوانی، قرائت دعا و … پرداختند که با استقبال حاضرین همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه