English

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تشریح شد

معاون درمان وزارت بهداشت آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج

، دکتر سعید کریمی درباره آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار گفت: خوشختانه از ۴۴ مجروحی که به بیمارستان چابهار منتقل شده بودند، ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند. از ۱۵ مجروح باقیمانده در بیمارستان چابهار،۱۳ نفر وضعیت مطلوبی داشتند و احتمالا طی دو روز آینده مرخص می‌شوند و دو نفر دیگر هم به اقدامات پیشرفته‌تر درمانی نیاز دارند.

وی اظهار داشت: در شهرستان راسک هم از ۳۳ مجروحی که به بیمارستان ارجاع شدند، تعداد ۲۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۰ نفر دیگر هم نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از آنجایی که برخی از مصدومان این حادثه، یزدی بودند به درخواست خود، به این شهر منتقل شدند و اقدامات پیشرفته درمانی برای آنها انجام شده است.

کریمی تصریح کرد: وضعیت تمامی مصدومان حادثه، پایدار است و از لحاظ متخصص جراحی، بیهوشی، کادر درمان، دارو و ملزومات پزشکی هیچ کمبودی نداریم.

وی از کارکنان بهداشت و درمان چابهار و راسک به جهت خدمت رسانی مطلوب به مصدومان و همچنین همکاری استان‌های معین شامل کرمان، یزد، زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه