English

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی؛

شمال و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران را خواهند داشت

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، روز شنبه ۱۸ فروردین در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

شمال و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران را خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شنبه ۱۸ فروردین در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

فردا یکشنبه، ۱۹ فروردین نیز در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در روز دوشنبه ۲۰ فروردین نیز علاوه بر شمال غرب، غرب و جنوب غرب در مناطقی از شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و سه‌شنبه ۲۱ فروردین در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

همچنین برای امروز در تهران حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی شده و طی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین‌، وضعیت جوی کمی ابری تا ابری با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه