English

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌ از فردا شروع می‌شود

نام نویسی داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از فردا (۱۸ فروردین) شروع می‌شود و تا روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) ادامه دارد.

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌ از فردا شروع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد.‌ ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه (۱۸ فروردین) تا روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

 

مدارس مسئولیتی برای ثبت‌نام ندارند

بر اساس دستورالمعل صادره ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و توسط داوطلبان انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان، مسئولیتی در این خصوص ندارند. همچنین دانش‌آموزان اتباع خارجی باید از کد اتباع استفاده کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون شامل نام، نام خانوادگی، عکس داوطلب و سایر اطلاعات مورد نیاز مدارس سمپاد و نمونه دولتی انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه آزمون پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

 شرکت داوطلبان در جلسه آزمون بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه