English

تهرانی‌ها میزبان ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی بودند

فرماندار تهران گفت: قریب به ۳۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و با برنامه‌های شاد و مفرحی در پایتخت میزبانی شدند.

تهرانی‌ها میزبان ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی بودند
به گزارش خبرگزاری موج

، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شهر رمضان» در پارک لاله برگزار می‌شود و فضایی شاد و معنوی در تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برای شهروندان ایجاد شده است.

احمد قیومی؛ فرماندار تهران در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شهر رمضان در بوستان لاله گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی با آن بهار طبیعت، اتفاق خوبی در پارک لاله تدارک دیده شده و شاهد فضای شاد و مفرحی برای تهرانی‌ها و سایر هم‌وطنانی هستیم که به پایتخت سفر داشتند.

وی با اشاره به مسافرانی که از سایر استان‌ها به تهران سفر کردند، افزود: تا به امروز قریب به 300 هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و از آنها میزبانی کردیم. این افراد بعد از ورود به تهران، توسط 12 کارگروه ویژه سفر که از قبل از نوروز فعال شده بودند، راهنمایی و ساماندهی شدند تا بتوانند گردشگری خوبی در شهر تهران داشته باشند و از زمان حضورشان در پایتخت بهترین استفاده را ببرند.

فرماندار تهران تاکید کرد: باید اشاره کنم که اقدامات خوبی برای ایجاد فضای معنوی رمضانی و شاد نوروزی به صورت توامان برای مسافران به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد که نمونه آن را در پارک لاله و ویژه برنامه «شهر رمضان» می‌بینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه