English

پلیس فتا:

صفحات اینستاگرام مرکز فروش گوشی های همراه تقلبی شده است

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: صفحات اینستاگرام مرکز فروش گوشی های همراه تقلبی شده است.

صفحات اینستاگرام مرکز فروش گوشی های همراه تقلبی شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ شاهین حسنوند اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس در قالب فروش تلفن همراه تقلبی در اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس پلیس  فتای غرب استان تهران بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته در یکی از صفحه‌های های اینستاگرامی اقدام به خرید تلفن همراه کرده است که پس از تحویل به وی مشخص شده تلفن همراه تقلبی است.

این مقام انتظامی غرب استان تهران تشریح کرد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های فنی و تحقیقات علمی در این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که متهم تلفن همراه را از یکی از فروشگاه‌های سطح شهر که تلفن همراه تقلبی می‌فروشد، دریافت و از طریق اینستاگرام تحت عنوان گوشی اصل اقدام به فروش می کرده و با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده، فرد کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پول به صورت کامل به حساب شاکی برگشت داده شد همچنین پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

حسنوند در ادامه افزود: کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند مجرمان سایبری با ساختن فروشگاه‌های اینترنتی با نام و نشان شرکت‌های معروف، ارائه اجناس و خدمات با قیمت پایین‌تر و ارائه تخفیف‌های ویژه اعتماد مشتریان را جلب کرده و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه