English

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می شود

ویژه برنامه دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور مسوولان و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج

، در رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران، که برای دهمین بار برگزار می‌شود، شهردار تهران، سفرا و رؤسای سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران حاضر خواهند شد.

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران هر ساله به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در آپارات و اینستاگرام به آدرس (@abasabadecopark) دنبال کنند.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سالروز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزاز در می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه