English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیلی بردار نیست

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: اجازه نمی‌دهیم تعطیلات نوروزی بستر و فرصت لازمی برای جولان قاچاقچیان و مجرمان اقتصادی باشد و برخورد با این افراد در طول تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.

مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیلی بردار نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین رحیمی در سومین جلسه قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، با تبریک ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و تبریک فرارسیدن سال نو عنوان گفت:‌ مهم‌ترین و اساسی‌ترین ماموریت پلیس تامین امنیت و آرامش شهروندان است و امنیت و آرامش مهم‌ترین عنصر و مولفه پیشرفت و تعالی هر جامعه و مجموعه ای محسوب می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کارکنان نیروهای انتظامی را به واسطه اینکه امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند، مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله می‌دانند، گفت: به طور حتم این مدال افتخاری است که نشان دهنده بزرگی و عظمت کار و ماموریت نیروهای انتظامی در ایفا و انجام ماموریتی بزرگ است، ماموریتی که تامین کننده امنیت و آرامش شهروندان است. ما به تاسی از فرمانده عزیز خود عهد بسته‌ایم که امنیت و آرامش خود را فدای امنیت و آرامش شهروندانمان کنیم و در انجام این مهم با همه وجود به میدان آمده‌ایم.

وی با تاکید براینکه همه ماموریت های نیروهای انتظامی از اهمیت و حساسیت و جایگاه والایی برخوردارند و باید در همه این ماموریت ها نهایت دقت و توجه لازم منظور شود، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی پلیس با تشکیل قرارگاه‌های نوروزی و با بسیج همه امکانات و مقدورات خود تلاش دارد که مردم در نهایت امنیت و آرامش تعطیلات خود را سپری کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی از جایگاه و پایگاه حساس و مهمی برخوردار است، گفت:‌ وظایف این پلیس نیز از پیچیدگی و حساسیت والا و بالایی برخوردار است.  امروز پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله با قاچاق کالا را از قبل از مرزها و تا مراکز عرضه در دستور کارخود داده و با جدیت در راستای دفاع از حقوق شهروندان با مجرمان و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند.

رحیمی گفت: در تعصیلات نوروزی پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل قرارگاه امین با استفاده از همه ظرفیت های خود در ستاد مرکز و استان ها و با بهره گیری از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی با مجرمان و مفسدان اقتصادی مقابله خواهد کرد چرا که برخورد با مجرمان تعطیل بردار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه