English

پلیس راهور پایتخت برای دربی و پنجشنبه آخر سال تمهیدات ترافیکی برنامه‌ریزی کرد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات ترافیکی شهرآورد تهران، مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت زهرا (س) و نوروز ۱۴۰۳ در پایتخت خبر داد.

پلیس راهور پایتخت برای دربی و پنجشنبه آخر سال تمهیدات ترافیکی برنامه‌ریزی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه در نشست خبری در مورد نخستین تمهید پلیس با موضوع دربی تهران اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز ماموران پلیس راهور برای اجرای برنامه‌های ترافیکی و روانسانی تردد خودروها در محدوده های اطراف ورزشگاه بزرگ آزادی مستقر شده‌اند.

وی افزود: اگر پارکینگ‌های این ورزشگاه پُر شود اقدام به اجرای طرح‌های ترافیکی در اطراف ورزشگاه خواهیم کرد و اجازه پارک خودرو در خیابان‌های اطراف مجموعه خواهیم داد.

سرهنگ موسوی پور در خصوص تمهیدات لازم برای پنجشنبه و جمعه آخر سال هم ادامه داد: تدابیر ترافیکی در مبادی منتهی به بهشت زهرا (س) دیده شده ضمن اینکه درب‌های ورودی این مکان نیز از ساعت چهار صبح به روی شهروندان باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: غرب به شرق بزرگراه شهید عسکری محدودیت ترافیکی وجود دارد لذا مردم می‌توانند از باب الرضا (ع) و جاده قدیم قم بعنوان مسیرهای جایگزین جهت ورود به بهشت زهرا (س) استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مردم از سامانه‌های مسیریاب و هوشمند می‌توانند برای تسهیل در تردد خود به این مکان استفاده کنند ضمن اینکه احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های محدوده بهشت زهرا (س) نیز وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه