English

معاون قوه قضائیه:

بابت خسارت به بیماران پروانه‌ای نفتکش آمریکایی توقیف شده است

معاون قوه قضائیه ابراز داشت: بابت خسارت بیماران پروانه‌ای، کشتی نفتکش آمریکایی ضبط و با فروش نفت خسارت به ذینفعان پرداخت خواهد شد.

بابت خسارت به بیماران پروانه‌ای نفتکش آمریکایی توقیف شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر سراج  در حاشیه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی نوشهر به توقیف کشتی آمریکایی در زمینه شکایت بیماران پروانه‌ای اشاره کرد و افزود: بابت خسارت این بیماران، کشتی نفتکش آمریکایی ضبط و با فروش نفت خسارت به ذینفعان پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی قوه قضائیه در ادامه گفت: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به کشور برگردانده شد.

وی خاطر نشان کرد: پرونده بابک زنجانی از سال ۱۳۹۴ به بعد مطرح شده است و قسمتی از اموال وی که در ایران بود ضبط شد و در خارج از کشور نیز شناسایی شد و بیش از حدی که وی بدهکار بود اموالش حتی با احتساب تورم شناسایی و وارد کشور شد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر ضرورت حفاظت از عرصه های طبیعی کشور یادآور شد : رهبر معظم انقلاب اهمیت ویژه‌ای بر حفظ عرصه‌های طبیعی قائل هستند و ما باید کار ویژگی را انجام بدهیم.

این مقام مسوول، با بیان اینکه ۹۵۳ قطعه اراضی جلگه جنگلی در استان مازندران و سه شهرستان آن وجود دارد، گفت: این اراضی که به ۱۰ هکتاری معروف هستند تعدادی از آنها مورد تعرض قرار گرفتند.

سراج با بیان اینکه کاربری برخی از این اراضی جلگه جنگلی به مسکونی تغییر داده شده است، یادآور شد: در یکی از این قطعات ۶۴ دستگاه ویلای غیر مجاز احداث شده بود و ارزش هر یک از این ویلاها ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در آذر ماه دستور بررسی این پرونده را صادر کرده بود، ادامه داد: تمامی افرادی که در این پرونده مدخل بودند شناسایی و ابعاد آن بررسی شده است.

سراج ادامه داد: قوه قضاییه چندین پرونده مهم دارد که در حال رسیدگی آن است.

سراج با اشاره به نظارت و بازرسی شخص رئیس قوه قضائیه از گمرکات، ادامه داد: تقریباً ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکل اموال تملیکی موجود در گمرکات نیز رفع شده است.

وی از دستگیری فرد و شرکتی که هزاران میلیارد تومان بدهی داشت خبر داد و افزود: این فرد دستگیر شده و اکنون در زندان به سر می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه