English

قول وزیر کار به هواداران پرسپولیس؛

با مدیریت ما وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز خواهد شد

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در رابطه با واگذاری پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی گفت: چنانچه مدیریت باشگاه پرسپولیس به مجموعه صندوق‌های ما منتقل شود طور مدیریت را انجام می‌دهیم که شرایط این تیم هر روز بهتر از دیروز باشد.

با مدیریت ما وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز خواهد شد

صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در رابطه با نگرانی هواداران پرسپولیس از واگذاری این باشگاه به سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار است مدیریت از بخشی به بخش دیگری منتقل شود و نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: اساساً هم این مدیریت باید مردم محور و باشگاه محور باشد لذا ما به این حوزه کمک می‌کنیم و انشالله چنانچه مدیریت باشگاه پرسپولیس به مجموعه صندوق‌های ما منتقل شود طور مدیریت را انجام می‌دهیم که شرایط این تیم هر روز بهتر از دیروز باشد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید از این ظرفیت ملی و اجتماعی استفاده کرد، گفت: من در خصوص استقلال و پرسپولیس خیلی رنگی نیستم و منافع ملی را در نظر می‌گیرم. این تیم‌ها قرار است به دستگاه‌های دیگری واگذار شوند و هر کدام از این تیم‌ها که به دستگاه‌های زیرمجموعه ما واگذار شود ما به هواداران این باشگاه‌ها قول می‌دهیم که تبدیل به سرمایه بزرگ ملی و اجتماعی بشوند و از این ظرفیت به بهترین شکل در داخل و در خارج کشور استفاده شود.

 وزیر کار تأکید کرد: ابتدا باید از این باشگاه‌ها حمایت کرد و سپس به فکر عایدی از آنها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه