English

روزهای پایانی سال ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

روزهای پایانی سال ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن هرمزی با تأکید بر افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال گفت: تقویت خطوط شبانه‌روزی اتوبوس‌های تندرو و خطوط اتوبوسرانی منتهی به مراکز مهم خرید و نظارت میدانی و هوشمند، بخشی از تمهیدات ویژه برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روزهای پُرتردد پایانی سال است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۱ شب، در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی شده یا از مقاصد مذکور عبور می‌کنند، بهره‌مند شوند.

هرمزی در ادامه گفت: خطوط نه‌گانه اتوبوس‌های تندرو که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند نیز تقویت خواهند شد و تا پاسی از شب به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تقارن روزهای پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان از افزایش زمان فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی از ۲۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت خاص تدارک دیده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل هوشمند تاکسی‌های تهران در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی افزود: جابه‌جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان تهران و هم‌وطنانی که در ایام نوروز مهمان پایتخت هستند، اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه