English

معاون دادستان تهران:

ارائه خدمات نامناسب در ورزشگاه آزادی باعث نارضایتی شده است

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران ابراز داشت: ارایه نامناسب خدمات در ورزشگاه آزادی باعث نارضایتی شده است.

ارائه خدمات نامناسب در ورزشگاه آزادی باعث نارضایتی شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، ولی الله مهبودی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: موضوعات بهداشت عمومی و نحو ارائه خدمات، پذیرایی نامناسب باعث گله‌مندی در ورزشگاه آزادی شده است.

مهبودی افزود: اهمیت سلامت و بهداشت عمومی، نحوه ارائه خدمات پذیرایی، برقراری نظم، هدایت سریع و مناسب جمعیت، پیشگیری از حوادث ناشی از ازدحام جمعیت، اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت جابجایی کالاهای ممنوعه و ابزارهای آتش‌زا، نحوه کنترل تردد در مبادی ورود و خروج ورزشگاه، مدیریت ترافیک شهری و تسهیل عبور و مرور، نظارت بر سامانه فروش بلیت و پیشگیری از سوداگری در بحث بلیت، اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات از موارد مورد بررسی در جلسه با مسئولین مربوطه بود.

وی افزود: در این بازدید افزایش خدمات عمومی، رعایت بهداشت و سلامتی که برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی باید در نظر گرفته می‌شد، مورد تاکید قرار گرفت و تذکرات لازم نیز داده شد.

مهبودی اظهار کرد: با توجه به استقبالی که مردم مخصوصاً جوانان از ورزشگاه‌ها دارند بحث خدمات کامل و صحیح به شهروندان موضوع مهمی است که در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت. ورزش نقش مهمی در سلامت جوانان دارد و باید متناسب با آن خدمات شایسته به تماشاگران ارائه شود بنابراین در این زمینه تذکرات لازم داده شد.

معاون حقوق‌عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران در قوه قضائیه گفت: در این بازدید فراهم شدن مقدمات آماده سازی کامل برای راحتی تماشاگران و استقبال بیشتر از مجموعه‌های ورزشی همچنین دیدار تماشاگران از مسابقات ورزشی مخصوصاً ورزش فوتبال که اهمیت بسزایی میان جوانان دارد نیز مطرح شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت بحث پارکینگ بود چرا که پارکینگ به اندازه کافی موجود نیست بنابراین دستورات لازم در خصوص افزایش پارکینگ‌ها صادر شد به طوری که برای راحتی ورود و خروج تماشاگران نیز در صورت لزوم پارکینگ‌های طبقاتی تعبیه شود.

مهبودی اظهار کرد: موضوع دیگر بحث تغذیه سالم تماشاگرانی است که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و در همین راستا تذکرات لازم به نماینده بهداشت داده شد تا این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و گزارش به دادستانی ارائه دهند. همچنین در زمینه استانداردسازی ورزشگاه توضیحات و تذکرات لازم به مسئول استاندارد استان تهران داده شد.

معاون حقوق‌عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: در رابطه با بحث نظم و امنیت ورزشگاه با توجه به حضور پلیس راهور و پلیس پیشگیری تذکرات لازم داده شد تا مسابقات به نحو احسن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه