English

وزیر آموزش و پرورش:

قانون باید در خصوص مسائل آموزش و پرورش تصمیم بگیرد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نباید نگاه سیاسی به آموزش و پرورش وجود داشته باشد و در این دولت از این مسائل پرهیز شده است ابراز داشت: باید تلاش کرد به جای تصمیم گیری افراد، قانون در حوزه مسائل آموزش و پرورش تصمیم بگیرد که این مسئله قطعا موجب رشد و بالندگی نظام تعلیم و تربیت در کشور خواهد شد.

قانون باید در خصوص مسائل آموزش و پرورش تصمیم بگیرد
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا مرادصحرایی، در اولین جلسه از دوره جدید شورای عالی آموزش و پرورش ، گفت: آماده سازی نقش راه سند تحول بنیادین و اجرای مدرسه‌ای سند به صورت ویژه مدنظر بوده و در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شورای عالی آموزش و پرورش دارای ۲۲ عضو است، افزود: سه نفر از اعضای شورای عالی باید به انتخاب شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش از میان معلمان و مدیران باشد که اکنون این کار محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه، تصریح کرد: حساسیت نسبت به انتخاب افراد اهیمت بسیار دارد چراکه انتظار داریم ارتباط با بدنه آموزش و پرورش به ویژه در مدرسه را برقرار کند.

وی تاکید کرد: فرصت خدمت در شورای عالی آموزش و پرورش یک فرصت با برکت و با اهمیت در راستای تحقق وظایف راهبردی این شورا است.

صحرایی با تاکید بر اهمیت وظایف شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات شورای عالی در مجموعه وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

وی در ادامه، افزود: نباید نگاه سیاسی به آموزش و پرورش وجود داشته باشد و در این دولت از این مسائل پرهیز شده است.

عضو کابینه دولت مردمی در ادامه، گفت: باید تلاش کرد به جای تصمیم گیری افراد، قانون در حوزه مسائل آموزش و پرورش تصمیم بگیرد که این مسئله قطعا موجب رشد و بالندگی نظام تعلیم و تربیت در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف این شورا، تصریح کرد: شورای عالی آموزش و پرورش باید اتاق فکر مجموعه نظام تعلیم و تربیت در حوزه مسائل گوناگون آن، باشد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان، افزود: مسئله ارتباط نظام مهارت آموزی وزارت آموزش و پرورش با مهارت آموزی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بسیار مهم بوده و انتظار می‌رود شورای عالی آموزش و پرورش بدنبال راه حل منطقی و مطلوب برای این دست از مسائل باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه