English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تقویت امنیت و اقتدار کشور در گرو شور انتخاباتی بالا است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتخابات از جمله مسائلی است که موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می‌شود و دشمنان تلاش دارند تا مردم پای صندوق نروند.

تقویت امنیت و اقتدار کشور در گرو شور انتخاباتی بالا است
به گزارش خبرگزاری موج

، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت. از جمله مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به عدالت اجتماعی است و جمهوری اسلامی در این عرصه پس از پیروزی انقلاب، گام‌های مؤثری برداشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از ۱۶ درصد تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی بودند اما امروز این آمار به بالای ۸۰ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ امید به زندگی در کشورمان به دلیل ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان و همچنین بحث تغذیه افزایش یافته که برای افزایش این مؤلفه نیازمند توسعه بیمه‌های اجتماعی هستیم.

مرتضوی با بیان اینکه هم اکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستایی و عشایری هستند افزود:

دولت منابع لازم را برای این امر در نظر گرفته است و کمتر کشوری سراغ داریم که در حوزه بیمه اجتماعی بیمه گذار یک سوم هزینه‌های بیمه‌ای را پرداخت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ۱۵ هزار نفر از داوطلبان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات بستر رقابت برای سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی فراهم است.

وی افزود: برای هر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیش از ۵۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرتضوی با بیان اینکه برگزاری انتخابات امر بسیار مهمی افزود: بخش‌های مختلف و مسؤول برگزاری انتخابات از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور پای کار هستند و هیأت‌های اجرایی انتخابات نیز به صورت مردمی سلامت انتخابات را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران امروز یکی از کشورهای امن جهان است گفت: کمتر کشوری سراغ داریم که همانند ایران امنیت آن مردم پایه باشد.

مرتضوی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات اقتدارآور و امنیت آور است. مرتضوی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی نروند و رسانه‌های بیگانه در این زمینه تلاش خود را معطوف کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: انتخابات از جمله مسائلی است که موجب تقویت امنیت در کشور می‌شود و موجب خواهد شد تا اقتدار برای کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما می‌گفتند همه گزینه‌های ما روی میز است افزود: امروز خبری از گزینه‌های روی میز آنها نیست و این امر به برکت اقتدار و امنیتی است که در کشور وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه