English

بستری تتلو در بیمارستان روانی تکذیب شد

سخنگوی قوه قضاییه، گفت: از زمان بازداشت امیر مقصودلو تا کنون به هیچ عنوان به دلیل بیماری جسمی و روانی به خارج زندان اعزام نشده و وی در زندان است.

بستری تتلو در بیمارستان روانی تکذیب شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، مسعود ستایشی در چهل و چهارمین نشست خبری،  در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، اظهار داشت: جا دارد از حضور مردم فهیم، معنادار و کم نظیر ایران اسلامی در سراسر کشور  تقدیر شود.

وی با بیان اینکه این حضور کار  مسئولین را دوچندان می کند، افزود: باید مسئولین  کوتاهی و کم کاری های گذشته را جبران کنند.

ستایشی عنوان کرد: این حضور «نه» بزرگ به دشمنان و  «بله» قاطع به تداوم انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی آن است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانبازان، بیان کرد: کشور ما مرهون این دلاروران در روزهای سخت و نفسگیر است که از دین، خاک کشور و ناموس مردم آبرومندانه دفاع و فکر تجاوز را از ذهن دشمنان دور کردند.

ستایشی در خصوص سفر رئیس قوه قضائیه به کشور عراق، خاطرنشان کرد: این سفر حاوی نکات حائز اهمیت بوده که از جمله آن می توان به تعمیق در ارتباطات و تداوم آن اشاره کرد.

سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: این سفر تا کنون موفقیت آمیز و پربار بوده است و مواردی چون پرونده شهدای بغداد ، مبارزه با تروریسم و تداوم همکاری سران در این خصوص، پیگیری شده است.

وی در خصوص پرونده بانک سرمایه، گفت: واقعیت این است که پرونده ای به نام بانک سرمایه در حوزه قضائیه تهران نبوده، تنها در خصوص اشخاص  حقیقی مطرح بوده است، و پرونده این افراد در مرحله تحقیق و یا صدور کیفر خواست قرار دارد.

ستایشی گفت: از جمله این پرونده ها می توان به پرونده سید محمد امامی که یکی از متهمان اصلی این پرونده که مبادرت به نظام اقتصادی و پولی کشور کرده بود است که وی اکنون در زندان به سر می برد.

وی بیان کرد: قوه قضائیه هیچگونه مسامحه در اینچنین پرونده ها صورت نخواهد داد  و طبق قانون و شرع  با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه، عنوان کرد: از زمان بازداشت امیر مقصودلو تا کنون به هیچ عنوان به دلیل بیماری جسمی و روانی به خارج زندان اعزام نشده است.

ستایشی  با اشاره به اینکه وی پرونده متعددی دارد، افزود: یکی از پرونده مقصودلو به دادگاه ارسال و در وقت قرار دارد که در ایام پیش رو برگزار می شود.

وی در خصوص پرونده غفاری نیز، عنوان کرد: برای ایشان اعلام قرمز شده است، اما تاکنون به دادسرا معرفی نشده است، امیدواریم بزودی به کشور مسترد شود.

 مدیرعامل دیجی کالا آزاد است

ستایشی در خصوص پرونده  دیجی کالا خاطرنشان کرد: ۲۳بهمن مدیرعامل دیجی کالا طبق مقررات به دادگاه احضار وقرار قانونی از نوع وثیقه صادر شد، اکنون وی به قید وثیقه آزاد است.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه پرونده برای وی تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است، گفت: توهین به مقدسات در هر جامعه ای به ویژه در جامعه ایران اسلامی منفور بوده و پیگیری آن مطالبات مردم است.

ستایشی گفت: ما بر اساس مسئولیت قانونی گریبان توهین کنندگان به مقدسان را رها نمی کنیم

 آخرین وضعیت متهمین حادثه تروریستی کرمان چه خبر؟

ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده متهمان حادثه کرمان، گفت: این پرونده به صورت مستمر از دادگستری و دادستان کرمان پیگیری می شود و  در دستور کار جدی ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: اغلب سرشاخه ها، عوامل میدانی و مرتبط شناسایی شدند که برخی بازداشت و برخی دیگر در حال بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۵ نفر در خصوص این پرونده بازداشت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه