English

۱۱۰۰ نقطه از سطح شهر تهران در شب سالگرد پیروزی انقلاب نورافشانی می‌شود

همزمان با ۲۲ بهمن نورافشانی در ۱۱۰۰ نقطه از سطح شهر تهران به همراه گل بانگ الله اکبر و ویدئو مپینگ بر روی برج آزادی همزمان با ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

۱۱۰۰ نقطه از سطح شهر تهران در شب سالگرد پیروزی انقلاب نورافشانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، جشن بزرگ شب ۲۲ بهمن در روز  شنبه مورخ 21 بهمن  ساعت 19:30 تا 21:30  برگزار می‌شود. این جشن همراه با اجرای حمید عسگری و حسین حقیقی و گروه‌های سرود، برنامه‌های جذاب و نورافشانی ویژه در فرهنگسرای خاوران برپا خواهد شد.

جشن خانواده بزرگ ایران همراه با برنامه‌های صحنه‌ای (استیج) و پردیس فرهنگی، آموزشی، خدماتی، ایستگاه پذیرایی و.. در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

35 پردیس فرهنگی، هنری و خدماتی با بیش از 400 غرفه تخصصی ارائه خدمات به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان و همچنین پذیرایی از شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی که از کرسی‌های تلاوت قرآن تا غرفه‌های نقاشی و بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان در آن‌ها تعبیه شده است، برپا خواهند شد. نهادهای شهرداری تهران اعم از شرکت مترو، اداره کل سلامت، شرکت توسعه‌ فضاهای فرهنگی، مرکز فعالیت های دینی، شورای عالی قرآن، سازمان آتش نشانی و ستاد گردشگری غرفه‌ خواهند داشت. سازمان ورزش نیز پردیس اختصاصی ورزش و سرگرمی را از خیابان یادگار امام تا میمنت برپا خواهد کرد.

22 استیج در کنار پردیس های خدماتی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود، نمایش و مسابقات و برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان نیز در جشن خانواده بزرگ ایران به اجرا در خواهند آمد.

اجرای نورافشانی در فرهنگسرای خاوران و میدان آزادی به صورت ویژه، نورافشانی بالغ بر 70 میدان اصلی به صورت خاص و حدود هزار و صد نقطه نورافشانی محلی به همراه طنین بانگ الله اکبر در شب 22بهمن در پایتخت اجرا می‌شود.

گل‌آرایی استیج اصلی ویژه برنامه روز 22بهمن، طراحی و اجرای فرش گل و کاروان گل در مسیر راهپیمایی با استفاده از نمادهای انقلاب اسلامی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مسیر راهپیمایی 22 بهمن و معابر منتهی به این مسیر، نصب تلویزیون‌های شهری در میدان آزادی و خیابان‌های آزادی، محمدعلی جناح و شهید آیت‌الله سعیدی برای پخش برنامه‌های جایگاه مراسم و بهره‌مندی شرکت‌کنندگان از برنامه‌ها، اجرای ویدیو مپینگ با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی در میدان آزادی نیز از جمله برنامه‌های دیگر شهرداری تهران به شمار می‌روند.

بالغ بر 40 ایستگاه پذیرایی در مسیر راهپیمایی و ورودی ایستگاه‌های مترو(تئاتر شهر، میدان انقلاب و مقابل ساختمان مرکزی مترو(پل‌حافظ)) و همچنین چایخانه حضرت رضا(ع) نیز برپا خواهند شد.

همچنین به مناسبت  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز تاریخی 22 بهمن ماه اجرای ویدئو مپینگ بر روی برج آزادی امشب شنبه 21 بهمن ماه ساعت 20 برگزار می‌شود. همزمان با بانگ الله و اکبر در ساعت 21 اجرای نور افشانی در برج آزادی و فرهنگسرای خاوران برپا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه