English

رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به خبرگزاری موج؛

میزان جریمه رانندگانی که مشروبات الکلی مصرف می کنند چقدر است؟

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه میزان حوادث رانندگی به دلیل مستی راننده در کشور افزایش نداشته است، در خصوص میزان جریمه این افراد توضیح داد.

میزان جریمه رانندگانی که مشروبات الکلی مصرف می کنند چقدر است؟

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ،  با بیان اینکه ۱۹۷ یکی از برنامه های جاری در مجموعه فراجا بوده و امروز نیز به دلیل ایام الله دهه فجر این میز خدمت برپا شده است، اظهار داشت:  این سامانه در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار مردم قرار دارد و می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات، تقدیر، تشکر و حتی شکایات را  از این طریق منعکس کنند.

وی با بیان اینکه همه روئسای پلیس، معاونین فراجا مکلف و موظف هستند که در طول سال و در بازه های معین به شکل حضوری و یا تلفنی مسائل مردم را بشنوند و به آن رسیدگی کنند، افزود: امروز  در مرکز ۱۹۷ فراجا بالغ بر هزار مورد مراجعه تلفنی و حضوری را شاهد بودیم.

حسینی عنوان کرد: تلاش شده است که از تمامی ظرفیت های قانونی در  جهت تسهیل امور و حل و رفع مشکلات مردم  استفاده کنیم.

 

عمده مراجعات امروز مردم در 197 فراجا مربوط به دلیل جریمه های رانندگی بود

رئیس پلیس راهور فراجا با عنوان اینکه طیف متنوعی از مسائل امروز از سوی مردم عنوان شد، بیان کرد: عمده مشکلات و مسائل گفته شده در خصوص گواهینامه رانندگی،  جریمه ها و  خلافی خودرو ها، تصادفات و مباحث جذب و استخدام بود.

وی  در خصوص حوادث رانندگی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی روی میدهد، اظهار داشت:  برابر مقررات افرادی که در حین  رانندگی مبادرت  به مصرف مشروبات الکلی کرده و در حالت مستی رانندگی می کنند ضمن جریمه به مبلغ 400 هزار تومان  وسیله نقلیه آنها 72 ساعت و گواهینامه آنها شش ماه توقیف شده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

حسینی خاطرنشان کرد:  آمارها بیانگر افزایش حوادث رانندگی به دلیل مصرف مشروبات الکلی در مقایسه با سال گذشته نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه