English

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با ۳۲۰ نفر از مراجعان دیدار کردند

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در برنامه ملاقات بی‌واسطه با مردم حضور یافتند و با بیش از ۳۲۰ نفر از مراجعان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با ۳۲۰ نفر از مراجعان دیدار کردند
به گزارش خبرگزاری موج

، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری استان تهران با مراجعه‌کنندگان به دادگستری دیدار و با رویکرد رفع مشکلات و حل مسائل و نیز تبیین اقدامات قانونی صورت گرفته در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی با مردم گفت‌وگو کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضائی با مردم خصوصاً در فرصت پر فضیلت ماه رجب و ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، رئیس کل دادگستری استان به همراه ۱۹ نفر از مسئولان قضائی دادگستری در برنامه ملاقات مردمی این هفته در مجتمع قضائی حضرت امام خمینی (ره) تهران حضور یافتند و به مدت ۳ ساعت، به مشکلات حقوقی و قضائی ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل و مسئولان قضائی دادگستری استان تهران، در ملاقات مردمی این هفته ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات و درخواست‌های مراجعان، دستورات قانونی را در جهت رفع مشکلات مطرح‌شده صادر کردند.

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین‌دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان، اهم درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضائی دادگستری استان تهران بود.

شهروندان برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران می‌توانند با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضائی» به نشانی www.Same.eadl.ir درخواست خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه