English

۱۱۰ نفر از محکومان مالی در روز ولادت امام علی (ع) آزاد می‌شوند

بنا بر اعلام دادستان تهران، مقدمات آزادی ۱۱۰ نفر از محکومان مالی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) فراهم شده است.

۱۱۰ نفر از محکومان مالی در روز ولادت امام علی (ع) آزاد می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، صالحی گفت: به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام و امام جواد علیه السلام، مقدمات آزادی تعداد ۱۱۰ نفر از محکومین معسر که مستحق مساعدت مالی بودند با پرداخت محکومیت مالی و بخشی هم با گذشت شاکیان خصوصی و همچنین با آورده خانواده زندانیان فراهم شد و در ایام میلاد نور به آغوش خانواده بازگشتند و موجب شادی و شعف خانواده زندانیان شد.

دادستان تهران ادامه داد: همچنین در این راستا پس از شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند، تعداد ۱۱۰ بسته سبد معیشتی و حمایتی به آن‌ها اهدا شد. در راستای تحکیم بنیاد خانواده و گرامیداشت روز پدر، به تعداد ۳۲۰۰ نفر از زندانیان، غیر از مرتکبین جرائم خاص، خشن و سرقت مرخصی سه روزه اعطا شده است.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه‌قضائیه فراهم شدن مقدمات آزادی این تعداد زندانی با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیرین و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان تهران و با نظارت معاونت امور زندان‌های دادسرای عمومی و انقلاب تهران صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه