English

رتبه‌بندی سبب همترازی معلمان با اساتید در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است

عضو جامعه اسلامی فرهنگیان با اشاره به مزایای اجرای رتبه‌بندی معلما‌ن تاکید کرد رتبه‌بندی سبب همترازی معلمان با اساتید در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است.

رتبه‌بندی سبب همترازی معلمان با اساتید در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدجمال صبح‌خیز با بیان اینکه در طرح رتبه بندی معلمان از مزایای مادی طرح برخوردار خواهند شد گفت: از مزایای دیگر طرح رتبه بندی این است که معلم در تلاش است تا به افزودنی‌ها یعنی دانش و آگاهی‌های خودش اضافه کند تا بتواند شایستگی‌های لازم را کسب کند.

وی افزود: از جمله مسائلی که مورد انتظار فرهنگیان بود و هم در حوزه معیشتی و رفاهی می‌توانست رضایتمندی‌های خوبی را به دنبال داشته باشد و هم به لحاظ کسب شایستگی‌های حرفه‌ای معلم می‌توانست اثرگذار باشد، رتبه‌بندی معلمان بود که این دغدغه با کار بسیار ارزشمند دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی و اختصاص اعتبار لازم مرتفع شده و قطعا رضایتمندی خوب همکاران را به‌دنبال داشته است.

صبح‌خیز با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان از چند منظر سبب رضایتمندی همکاران شد، گفت: اول اینکه رتبه‌بندی سبب همترازی معلمان با همکاران ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است و نکته دوم اینکه معلمان از مزایای مادی طرح نیز برخوردار خواهند شد.

عضو جامعه اسلامی فرهنگیان گفت: هرچه توانمندی، کسب دانش، پژوهش، خلاقیت و نوآوری‌ها در رسیدن به رتبه‌های بالا، بیشتر باشد طبیعتا احساس مسئولیت هم بیشتر می‌شود و اثرگذاری، کارآیی و بهره‌وری معلم در کلاس هم بسیار ارزشمندتر است و وقتی از این منظر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که هم معلم به نقش معلمی خود دلگرم می‌شود و هم احساس مسئولیت بیشتری می‌کند و هم اثرگذاری و کارآیی بهتری را از خود نشان می‌دهد.

وی افزود: توجه به رتبه‌بندی، یکی از کار‌های بسیار مهم و موثر در بالا بردن کیفیت آموزشی و در عین حال توجه به حوزه‌های فرهنگی در دستگاه عظیم و وسیع تعلیم و تربیت است که هم کیفیت آموزش را افزایش خواهد داد و هم اثرات اخلاقی، معنوی و دینی خودش را هم بر جا خواهد گذاشت.

صبح‌خیز با بیان اینکه تاثیر بعدی این است که احساس مسئولیت، علاقه‌مندی و نزدیکی همکاران فرهنگی نسبت به نظام، جامعه و حکومت و مبانی و معانی فرهنگی جمهوری اسلامی نیز افزون‌تر خواهد شد، گفت: همچنین این معانی به نسل جدید که دانش‌آموزان و سرمایه‌های آینده این کشور هستند، منتقل می‌شود و در نهایت زمینه قوام و دوام و پایداری اصول و فرهنگ انقلابی را به‌دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه