English

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به خبرگزاری موج:

مخالف مجازی شدن دانشگاه‌ها در زمان آلودگی هوا هستم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به عنوان یک شاگرد کوچک دانشگاه عرض می‌کنم هر چقدر ما به این سمت و سو برویم که آموزش ما در هر سطح از ابتدایی تا دانشگاه به سمت مجازی شدن برود، به ضرر کشور و به ضرر دولت است.

مخالف مجازی شدن دانشگاه‌ها در زمان آلودگی هوا هستم

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با اینکه محیط زیست ابلاغیه‌ای برای توصیه به تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا به کمیته اضطرار آلودگی هوا ابلاغ کرده است یا خیر، اظهار کرد: در رابطه با تعطیلی موارد آلودگی مرتبط به جو مصوبه و قانون داریم و این کار یک شاخص دارد و بر مبنای همین شاخص کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه کارگروه آلودگی هوا این کار همواره انجام می‌شود و توسط استاندارهای محترم در استان‌ها که به عنوان رئیس کارگروه آلایندگی جو هستند با حضو سایر دستگاه‌ها ازجمله محیط زیست این تصمیم گرفته می‌شود.

 رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که آیا موافق مجازی شدن دانشگاه‌ها در زمان آلودگی هوا هست یا خیر، گفت: به عنوان یک شاگرد کوچک دانشگاه عرض می‌کنم هر چقدر ما به این سمت و سو برویم که آموزش ما در هر سطح از ابتدایی تا دانشگاه به سمت مجازی شدن برود، به ضرر کشور و به ضرر دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه