English

رئیس پلیس راهور:

طراحی مدل حکمرانی راه را شروع می‌کنیم

رئیس پلیس راهور ابراز داشت: سعی داریم تا به‌زودی یک ابر پروژه‌ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

طراحی مدل حکمرانی راه را شروع می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سعی داریم تا به‌زودی یک ابر پروژه‌ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

وی افزود: هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند بر اساس تصمیمات بخشی و داخلی موفق باشد و معتقدم باید برای هدف اصلی خود که کاهش جان‌باختگان تصادفات است با دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه دولت، مجلس و قوه قضائیه همراه باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا

 

حسینی گفت: اگر پلیس تقویت شود، پلیس پتانسیل تأثیرگذاری مستقیم در صرفه‌جویی خساراتی که تصادفات بر روی دست کشور می‌گذارند را دارد.

رئیس پلیس راهور گفت: باید از امروز به بعد برای هر اقدامی که در پلیس راهور انجام می‌شود یک پیوست اجتماعی و یک پیوست کاهش تصادفات تعریف شود.

وی افزود: تنها ادعای من در طول سال‌های طولانی خدمت در این بخش این است که تمام مشکلات این حوزه را با پوست و گوشت حس کرده‌ام از وقتی که افسر پلیس راه در یک شهرستان دورافتاده بودم تا الان.

سردار حسینی گفت: با این ویژگی باید از اقدامات هیجانی پرهیز کرده و برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی و همچنین پیوست تأثیر کاهش بر تصادفات را می‌سنجد.

وی بیان داشت: برنامه‌های ما ادامه کارهای مؤثر قبلی است و همه تلاش ما این است که یک رفتار درست رانندگی را نهادینه کرده تا کاهش تصادفات را در بر داشته باشیم.

سردار حسینی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین گله مند هستند، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم با همه توان بر نظم و انضباط بخشی به ترافیک آن را منظم کنیم چرا که اگر ترافیک منظم شود ۳۰ درصد از حجم آن کاسته شده و باعث پیشگیری از تصادفات می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با کارهای منطقی و پرهیز از کارهای هیجانی ان شاالله بتوانیم یک گفت‌وگوی خوب و منطقی با مردم داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه