English

معاون اول قوه قضائیه:

هدف اصلی قوه قضائیه و دولت قطع دست متجاوزان از بیت‌المال است

معاون اول قوه قضائیه ابراز داشت: قطع دست متجاوزان از بیت‌المال هدف اصلی قوه قضاییه و دولت است.

هدف اصلی قوه قضائیه و دولت قطع دست متجاوزان از بیت‌المال است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام محمد مصدق در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: برخورد با ناهنجاری‌ها در بخش‌های مختلف یکی از برنامه‌های اساسی قوه قضائیه است و با هماهنگی با دولت مردمی، تصور این است که برنامه‌ها خوب پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک بخشنامه نیست، اظهار کرد: این بیانیه برنامه زندگی در نظام جمهوری اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: بیانیه گام دوم هنوز در کشور مورد توجه قرار نگرفته و در قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها عملیاتی نشده است.

وی بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در وضعیت خاصی است چراکه ملت‌های دنیا از آنچه تفکر جمهوری اسلام است حمایت بی سابقه دارند و دشمنان این نظام و استکبار جهانی هر روز با دسیسه‌ای می‌خواهند نظام به آرمان‌های خود نرسد.

حجت‌الاسلام مصدق با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و مقام مادر، گفت: نامگذاری این روز به نام روز زن و مادر بیان کننده مقام زن از دیدگاه مکتب اسلام است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: جایگاه زن در جمهوری اسلامی قابل مقایسه با سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق زن نیست چراکه دنیای غرب مقام زن را در لذت‌طلبی می‌داند.

وی، با تبریک میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و یوم‌الله ۹ دی، گفت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است و مردم با بصیرت ایران با تاسی از فرمایشات رهبری، بار دیگر گل کاشتند و دشمنان نظام را که چشم امید به مردم داشتند، ناامید کردند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت نظام هستند و هوشیاری همه ضروری است.

حجت‌الاسلام مصدق بیان کرد: قوه قضائیه و مجریه و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان، راهبردها و برنامه‌های مشخصی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پرونده‌های وارده و مختومه برای جامعه مفهوم خاصی ندارد، جامعه نیاز مند رضایتمندی است.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر مشخص شدن شاخص رضایتمندی گفت: ممکن است کار زیاد نتیجه به همراه نداشته و یا با وجود کار کم اما موفقیت‌های زیادی کسب شده باشد.

حجت‌الاسلام مصدق با تاکید بر اینکه اجرای عدالت و احقاق حق، مورد انتظار جامعه است، افزود: در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه انتخاب مدیر در قوه قضائیه نظام‌مند شده‌است، افزود: حمایت جدی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در دستور کار مسؤولان جدید دستگاه قضا در استان مرکزی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نباید به بهانه‌های مختلف تعطیل و نیروها بیکار شوند، بیان کرد: در صورت تخلف در واحد تولیدی باید وضعیت نیروهای کار مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام مصدق امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون سربازان گمنام وزارت اطلاعات، فراجا، سپاه و سایر نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: زحمات این عزیزان که به طور معمول مورد غفلت قرار می‌گیرد، جای تقدیر دارد.

در پایان این آئین حجت‌الاسلام سعید جزایی به عنوان مدیرکل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه